hoi deez

A

Anoniem

Guest
hoi daisy

waar ben je?zie je niet veel meer op het forum.alles goed?hier wel ,lekker verlof nu en we gaan nu een beetje aftellen.ben bij fysio geweest en heb idd bekkenistab. dus gewoon oefeningen doen en rustig aan doen,wanneer begint jou verlof officieel?voel je je nog goed of begint het zwaar te worden.bij mij klinkt het nu niet zover meer volgende maand is het zover.eerst nog even verjaardag van denise en pablo vieren 17 nov en daarna mag ie komen.is wel net zo leuk he.we zien wel hoe het gaat lopen. spreek je snel weer gr wendy 33wk

Nou Deez, ik begin  me nu toch ook wel een beetje zorgen om je te maken hoor.

WAAR BEN JE NOU!!!!!!!

Ik lees ook helemaal niets meer van je en heb ook al even op je log gekeken maar daar heb je ook vanaf 26 Sept niets meer geschreven.
Het gaat toch wel goed met je?
Ik hoop dat je gewoon even lekker op vakantie ben ofzo of gewoon geen zin hebt om te schrijven.

Bij mij is alles nog rustig, 2 dgn voor de uitgerekende datum. In ieder geval heb ik binnen 2 wkn ons  wondertje in mijn armen.

Kruimel ( 39 + 5 )

Ik probeer het nog een keer, virusscan doet raar en forum pakt hij niet goed. Moet elke keer plakken en knippen..........en dan pakt hij niet altijd mijn berichtje....
ff snel.
Hier alles goed hoor, rond en gezond, nog 1,5 week werken.
Als Ray de virusscan er goed op heeft staan zal ik denk ik beter kunnen reageren. Ik lees wel alles hoor!!
Groetjes

Hoihoi,
Hij doet het weer!!!! Als alles goed is, blijft het zo haha!
Nog een weekje werken, ook al zit ik 100% in de ziektewet, maar doe administratieve dingen. Vind het wel lekker en zit zo ook een beetje in mijn structuur, zal het werk wel missen.....
Heb mijn weblog ook weer bijgewerkt!
Ons eendje groeit en stoeit lekker. Woensdag weer naar de verloskundige.
Verder de boel grondig aan het uitmesten, alles moet opgeruimd zijn!
Ik kan eigenlijk niet wachten tot die kleine in dat ledikantje ligt.
Wendy, nog steeds veel last van je bekken, erg lastig zeg met Denise die je ook nog rond hebt lopen.
En Kruimel, hoe istie? Ben erg benieuwd, ga zo bij oktober weer kijken.

Verder drukdrukdruk met van alles en niks haha. De tijd vliegt nu. Bij jullie ook?
Groetjes Daisy

hoi

ja moet zeggen dat ik mijn dagen ook wel gevuld kirjg,en denise slaapt gelukkig weer tussen de middag en ik ook dus dan is het al gauw weer half3,en om 4 uur komt pablo weer thuis,dus de dagen gaan wel snel.van het weeeknd veel last gehad van bekken maar vandaag ging het weer beter.ben naar vk geweest alles was goed hij ligt nog steeds goed,en het word waarschijnlijk 1 van 7 pond dus normaal.en verder bloddruk was goed etc moet nu 2 nov weer om 10.10 dan zijn we al weer 36 weken geweest. gaat nu wel snel hoor maar kijk er echt naar uit. gr wendy

Hoi Deez,

Lekkere gedachte hé, dat je nog maar 1 week hoef te werken. En geloof me, het is echt HEERLIJK.
Lekker uitrusten en een beetje aankeutelen thuis.
Ik ben nu 6,5 week thuis en heb me nog geen min. verveeld.
Maar die wkn zijn daardoor ook heel snel omgevlogen, heb niet het idee dat ik al wkn thuis zit. Wat jij ook schreef; druk met van alles en ook weer helemaal nergens mee, lekker toch.

Voel je je voor de rest nog goed?

Ik ben, zoals je al op het Oktober forum al hebt gelezen, nog niet bevallen.
Die kleine donder van ons heeft nog geen zin om eruit te komen en ons te ontmoeten, die zit er nog lekker warmpjes bij.
Vanmorgen bij de VK geweest en alles was nog PRIMA in orde, met ons allebei.
Ben wel erg verkouden, al een hele week,  dus ik vind het nog niet zo heel erg dat ik nog niet bevallen ben. Ik ben heel erg moe, dichte neus, lamlendig  en heb gewoonweg de puf niet om te moeten bevallen. Volgens de VK wacht  mijn lichaam wel met bevallen totdat  ik me  weer beter voelt. Dus daar wachten we dan maar op.
Hopelijk komt het wel voor volgende week want ik wil niet ingeleid worden.

Wel een lekker idee hoor, binnen 1,5 week hebben wij ons kleine wondertje in onze armen.

Je leest het wel als ons kleintje geboren is.
Hou het forum maar goed in de gaten.

Geniet jij straks lekker van je verlof?

van Kruimel ( 40 + 4 )

Terug
Bovenaan