hoi deez

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

alles goed met je? klaar voor de vakantie. hier hebben we het lekker druk met denise die ontzettend vervelend is ,en waar ik niet goed tegen kan op het moment.maar ja ze slaapt nu eindelijk gelukkig.verder voor geboorte kaartjes weggeweest bij hendricxk in etten. en maandag 10 sept proefdruk klaar,ben benieuwd.gisterenavond nog feestje gehad maar we zijn niet lang geweest was heel moe en kende bijna niemand /of waar ik echt iets mee heb zeg maar,en die buik he die zat lekker in de weg haha.ach ja   ze snapte het wel hoor.nou ik heb verder nix meer te zeuren en wens jou een hele fijne vakantie en geneit ervan he vooral van elkaar want als de kleine er is in het begin vergeet je dat weleens.veel plezier     ole holiday

Hoihoi,

Daar zijn we weer!!!!
Wat was dat lekker zeg een weekje Gran Canaria. Heerlijk genoten en uitgerust.
Heerlijk weer, veel rondgereden daar en gezien. Lekker uit eten geweest en durf gewoon niet op de weegschaal te staan nu haha. Ons eendje vond het denk ik ook leuk, die voelde ik goed 's nachts en soms overdag.
Dus Denise is aan het puberen. Hopelijk is ze niet jaloers als straks haar broertje er is.
Net voor de vakantie is onze babykamer gekomen. Hij staat al, maar er waren best veel dingen beschadigt, die komen ze over 5 weken vervangen, Ik moet hem nog uitsoppen. Dat doe ik op mijn gemak van de week.
Het gaat allemaal wel snel hoor. Jij alweer op naar de 29 en na de 30 gaan we aftellen.
19 sept een pretecho.

Groetjes Daisy

hoi

fijn dat je een goeie vakntie heb gehad,das wel balen dat er veel bbeschadigt was zeg.zul je altijd zien.bij mij gaan de kiloos ook hard op het moment en ga vocht vasthouden ble.heb ik bij denise niet gehad.ben nu al aan het aftellen van mij kan het niet snel genoeg gaan.is pittig hoor als je zon deugniet heb rondlopen die absoluut niet luisterd,ben helemaal gebroken na vandaag.het is niet elke dag zo hoor maar vandaag....voor de rest is denise wel veel met haar pop bezig die ziet ze echt als baby,dus das wel grappig en zo komt mij allemaal kusjes geven de slijmbal.en net op tv vandaag ging het over babys en dan probeer ik wel op een spelenderwijs uit te leggen dat er 1 in mijn buik zit,en dan zit ze echt aandachtig te kijken.voor de rest was het allemaal weer goed bij de vk,de baby lag al goed dus das wel fijn maar kan nog veranderen,denise lag ook al snel goed.bloedrruk was ook goed moet met 30 weken nog een keer bloedprikken is normaal,en dan de 26 ste weer terug komen. maar ik ga lekker slapen ben zo moe,jij nog fijne vakantie verder als je die nog hebt en spreek je snel weer. groetjes wendy

Terug
Bovenaan