hoi deez

A

Anoniem

Guest
hoi

Alles goed met je? hier wel nog lekker een week vakantie,weekje weg was ontzettend leuk en we hebben heel goed weer gehad,denise is wel wat aanhankelijker aan het worden maar aan de andere kant ook wel weer groot aan het worden,ze slasapt sinds van de week in een groot bedje en dat gaat hartstikke goed en ze gaat ze ook heel veel praten ineens.o wat gaat dat snel kan niet wachten totdat ik weer zon hummeltje in mijn handen heb,die nog alle dingen moet leren,en ga er dit keer ook zeker van genieten extra.bij denise was ik de eerste 3 mnd heel onzeker of ik wel een goeie moeder was of dat ze wel goed deed eten,heus als jij dit ook krijgt..het hoort erbij geen paniek.nu weet ik hoe het allemaal werkt dus nu zal het iets makkelijker zijn denk ik.o hij gaat ook steeds meer overdag bewegen en zo echt leuk.en jij ben je al klaar met behangen? wij zijn de deuren aan het verven boven,en verder hoef er niet veel te gebeuren,het bedje staat er al wel in en de commode doen we op het laatst wel.nou ga nog effe genieten van mijn laatste anderhalve week vakantie en mijn verjaardag nog vieren vrijdag en dan mogen we weer werken.had jij al vakantie?nou dit was het weer.veel succes met klussen in de baby kamer.spreek je snel weer

groetjes wendy 24,4 wk zwanger

quote: wendolientje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 12:57:45'));

hoi

Alles goed met je? hier wel nog lekker een week vakantie,weekje weg was ontzettend leuk en we hebben heel goed weer gehad,denise is wel wat aanhankelijker aan het worden maar aan de andere kant ook wel weer groot aan het worden,ze slasapt sinds van de week in een groot bedje en dat gaat hartstikke goed en ze gaat ze ook heel veel praten ineens.o wat gaat dat snel kan niet wachten totdat ik weer zon hummeltje in mijn handen heb,die nog alle dingen moet leren,en ga er dit keer ook zeker van genieten extra.bij denise was ik de eerste 3 mnd heel onzeker of ik wel een goeie moeder was of dat ze wel goed deed eten,heus als jij dit ook krijgt..het hoort erbij geen paniek.nu weet ik hoe het allemaal werkt dus nu zal het iets makkelijker zijn denk ik.o hij gaat ook steeds meer overdag bewegen en zo echt leuk.en jij ben je al klaar met behangen? wij zijn de deuren aan het verven boven,en verder hoef er niet veel te gebeuren,het bedje staat er al wel in en de commode doen we op het laatst wel.nou ga nog effe genieten van mijn laatste anderhalve week vakantie en mijn verjaardag nog vieren vrijdag en dan mogen we weer werken.had jij al vakantie?nou dit was het weer.veel succes met klussen in de baby kamer.spreek je snel weer

groetjes wendy 24,4 wk zwanger

Heeeee vakantieganger!!!

Dus jullie zijn weer terug!!!
Jullie hebben heerlijk weer gehad bofkonten. Je krijgt wat je verdient!
Veel gedaan daar? Die kleine in je buik ook wel genoten zeker. Wordt je al veel dikker weer?
Dus Denise is een babbelkont haha. Wat leuk. Dan zijn ze ineens weer een stuk groter he. En dan ook nog in een groot bed. Fijn dat dat ook goed gaat. Is ze helemaal blij.
Ons kamertje is nu zover dat de meubels kunnen komen. Ray is nu nog de laatste plintjes erop aan het zetten en 31 aug komen de meubeltjes.
En 1 september (de dag erop) gaan we nog een weekje naar Gran Canaria, lekker even weg. Van de week nog geboekt. Ik had echt zoiets van toen het hier warm was dat ik dat ook niet erg vond. Was wel toe aan een zonnetje en daar blijf ik ook in de schaduw en we hebben een auto erboij gehuurd met airco. Dus lijkt me wel dat dat goed komt. Heb er zin in en ben er echt zoooooooo aan toe. Nog 2 weken werken.............Dan moet jij weer beginnen.............gaat wel snel denk ik als je vakantie hebt.
En eind van de week jarig!! Weer een jaar erbij!!! Hoe jong? En dan nog lekker in je vakantie. Ik ben 2 september als we op vakantie zijn jarig. Word 28.
Ik hoor je hier nog wel.
Groetjes Daisy

hoi deez

Ja we hebben echt mazzel gehad ja,we zijn nog een keer naar dierentuin emmen geweest en een dag naar groningen(Niet veel bijzonders) en voor de rest daar op het park gebleven,een paar keer uit eten geweest.dus mijn buikje is wel flink gegroeid ja ook als je rust neemt he groeit ie beter.Zou best nog een weekje weg willen het gaat zo snel voorbij die vakantie.ik word 25 jaar oud 17augustus.jong he ach ben ik klaar he met mijn 25 ste zo denk ik maar.pablo is tien jaar ouder dus vandaar dat ik voreg ben getrouwd en vroeg met kindjes,ik vind het niet erg hoor heb het altijd zo gewild mijn moeder was zelf 22 van mij en ook 25 van mijn zusjes dus lekker jonge opa en oma's mijn schoonouders zijn weer tien jaar ouder dat merk je goed hoor.maar heb jij nu ook   al een mooi buikje of ben je nog veel ziek?oma zal het wel zeggen van mijn buikje heb ze vandaag nog gezien .haha ik ga weer effe lekker op de bank hangen,doe rustig aan he groetjes wendy

Terug
Bovenaan