Hoi DIa, Bea,Sappie,Henriette, Po en Nijntje

He wat is het toch altijd fijn dat er iemand reageert! Heerlijk dat medeleven!Ergens in het achterhoofdje weet ik bijna zeker dat het niet raak is hoor. Maare...die tepels he? Fijn te weten dat er nog meer mensen rondlopen met die kleur :)

Even iets heel anders. Als ik ongi moet worden laat ik in die week voorafgaand daar aan vaak van alles uit mijn handen kletteren en kan ik nooit uit mijn woorden komen. Lijkt wel alsof mijn hele coordinatie verdwenen is. En dat zonder een drupje alcohol? Herkennen jullie dat ook of ik ben ik de enige met van die gekke dingen???????

Ik zat net mijn horoscoop te lezen (ik geloof daar niet in hoor daar niet van, maar vind het altijd grappig om te lezen). Daar stond in dat de liefde mij in de week van 17-24 juli iets bijzonders brengt....
Zou wel errug gek zijn.

Nou nog een fijne avond en tot gauw!
Liefs Sophia
 
Hallo Sophia, wie weet wat de komende week jou gaat brengen??? Spannend!

Als ik ongi moet worden heb ik poetsneigingen, alles moet schoon zijn en ik kan echt niet tegen rotzooi, terwijl me dat anders niet stoort!

Succes, liefs Lotte
 
hihih, ik heb er nog nooit zo op gelet moet ik zeggen maar ik zal het nu eens doen en als ik dan weer (gebeurt nl nog wel eens) wat uit mijn handen laat vallen geef ik dat de schuld (al hoop ik dat het niet komt natuurlijk maar dan is het de zwangerschap hihi).

En qua horoscoop: wie weet, ik hoop het voor je!

Liefs Po
 
Hé dat is gek, ik heb daar normaal gesproken dus helemaal geen last van. Maar deze maand wel, mijn vriend zijn twee dagen geleden nog dat ik de laatste week zoveel uit mijn handen laat vallen (is ook zo). Wij keken elkaar veel betekenend aan met de vraag of dit misschien wel een teken van zwangerschap is. Normaal gesproken laat ik nl. niet speciaal tijdens mijn ongi veel uit mijn handen vallen. Ik heb mijn NOD overmorgen dus ben benieuwd!
liefs
Miek
 
goeiemorgen!

grappig he, die "ongesteldheidskenmerken". gelukkig laat ik niets uit mn handen vallen, wel ben ik erg ruziezoekerig (arme vent van mij :)) en heb last van enorme opruimwoede (daar issie dan wel weer blij mee). wat grappig van je horoscoop Mutsie, nu maar duimen dat je van t weekend niet OG wordt!

groetjes Nijntje
 
Terug
Bovenaan