hoi, een nieuwe a.s mama

A

Anoniem

Guest

Hoi dames,

Ik ben nu 27 weken
Ik ben uitgeteld op 31 oktober.
Ik heb al een prachtige zoon van nu 21 maanden.
Omdat zijn bevalling niet vlekkenloos is verlopen en Brian
met een keizersnede gehaald is moet ik in het ziekenhuis bevallen van
ons zoontje.
jammer want ik wou heel graag thuis bevallen maar aan de andere kant toch een opluchting dat deze jongen goed in de gaten word gehouden.
De gynocoloog schat dat ik deze niet uit zal gragen en verwacht hem deze week of volgende week.ik verheug me echt nergens op want juist dan zul je zien dat hij tot de 42 weken zal blijven zitten al heb ik wel al heel veel last van voorweeen en dan nog niet te spreken over de enorme pijn in mijn bovenbenen.
Ik weet ook echt niet of het een voorteken is want omdat ik met de weeen van brian phetedine heb toegedient gekregen en kan mij niks meer herinderen vanaf dien dus ook niet de geboorte van mijn eige zoon.
heb dan ook gezegt dat ik met deze bevallen geen pijnstillers meer wil of het moet echt niet meer gaan maar met brian was het gewoon te veel want daarbij had ik ook een ruggenprik en ben vanaf dien in slaap gevallen dus..... alles weg.
Ach ja ik moet maar blijven denken dat ik er nog maar 3 weken hoef en uiterste 5 weken dat is dan weer een troost.dan heb ik mijn mopke lekker bij me.

Ik wens iedereen heel eel sterkte en succes die er ook bijna zijn.
Groetjes yocha

sorry,
typfoutje.
ik ben nu 37 weken zwanger maar geen idee hoe ik dat moet bijwerken.

zo, ik wou net zeggen joh, 27 weken en dat de dr het deze week verwacht is een beetje erg vroeg, maar dit correctie is ook wel duidelijk, hey maar leuk joh, ik ben Manal 38+2 zwanger van de 2e en heb een dochter van bijna 2 (in dec) en omdat met haar bevalling in het ziekenhuis eindigde met een knip en vaccum moet ik deze in het ziekenhuis eruit poepen  vanwege te smalle bekken.

heel veel succes

Manal 38+2

Welkom hier!!
Spannend hoor dat de gyn denkt dat het eerder komt.
Mijn dochter is geboren met 39,4 weken en ik hoop dat deze ook iets eerder komt maar toch durf ik er ook niet al te veel op te hopen. Dan zou ik deze week ook gaan bevallen namelijk maar ik voel me nog te goed denk ik ervoor. Al kwam mijn dochter ook als een verrassing.
We wachten af wanneer we onze kruimels mogen bewonderen !

Monique

Hoi Yocha,

Welkom hier bij de Oktober mama's. Het is altijd erg gezellig hier.

Ik ben over 3 dgn, 11 Okt, uitgerekend van ons 1ste wondertje.

Het is nog hardstikke rustig daarbinnen dus volgens mij is hij / zij voorlopig nog niet van plan om eruit te komen.

Kruimel ( 39 + 4 )

Hoi Yocha,

Welkom bij de oktober mama's. Heerlijk om hier zonder schaamte al je vragen neer te kunnen leggen en lekker je verhaal kwijt te kunnen. Pas wel op, want het is verslavend!

Ik ben morgen uitgerekend (10-10) van de eerste, heb zaterdag weeen gehad (gevolg 1 cm ontsluiting)  en afgelopen nacht weer af en toe. Echt doorzetten doet het helaas nog niet. Volgens de gyn komt ze deze week, dus we duimen rustig verder!

Groetjes Marjet

quote: Jettepetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 09:21:06'));

Hoi Yocha,

Welkom bij de oktober mama's. Heerlijk om hier zonder schaamte al je vragen neer te kunnen leggen en lekker je verhaal kwijt te kunnen. Pas wel op, want het is verslavend!

Ik ben morgen uitgerekend (10-10) van de eerste, heb zaterdag weeen gehad (gevolg 1 cm ontsluiting)  en afgelopen nacht weer af en toe. Echt doorzetten doet het helaas nog niet. Volgens de gyn komt ze deze week, dus we duimen rustig verder!

Groetjes Marjet

Hoi Marjet,
Erg he als de gyn. dan zegt dat ze denkt dat je nog maar een week hoeft.
je weet dat je er niet op moet rekenen maar je doet niet anders als daaraan denken en er rekening mee houden.
Ik doe al 2 weken niet anders als poetsen en het is hier gewoon eng schoon terwijl ik nog een hummel rond heb lopen.
ik word gek van mezelf en mijn vriend ook, hij blijft maar vragen of ik niet eens een keer kan gaan zitten want stel nou dat ik eens aan de gang zou gaan dan zou ik bekaf zijn van het drukmaken en poetsen.mannen!hahaha.
veel succes.
gr.yocha  

Hoi Yocha,

Harstikke welkom bij de oktober mama's. Laat je s.v.p. niet al te veel leiden door 'voorspellingen' over wanneer de bevalling begint.

Ik loop gewoon bij de VK maar moest laatst naar de gyn. vanwege twijfel over de groei en ligging. Alles was OK en die gyn zei dat ik deze wel een paar weekjes eerder dan de uitgerekende datum kon verwachten. Leek mij prima en ook wel aannemelijk aangezien mijn eerste kindje ook een week voor D-day geboren is en tweede/volgende kindjes vaak eerder komen....
Nou, gisteren was D-day, en alles zit nog potdicht hier ... Het rommelt wel al een paar dagen wat maar er gebeurt niks verder! Pfffff, ik wordt een BEETJE tureluurs van het wachten ben nou dus extra ongeduldig omdat ik die opmerking van de gyn. toch wel serieus nam (waarom ook niet, zij zal zoiets toch niet zomaar zeggen denk je) maar dat had ik dus beter niet kunnen doen.

Hoe dan ook, heel veel succes met de bevalling straks. Ik hoop dat je deze keer wat helderer kan blijven en het allemaal (behalve de pijn dan ) nog goed kan herinneren straks.

X
Roosmarijn

Terug
Bovenaan