A
Anoniem
Guest
Hoi dames,
Ik ben nu 27 weken
Ik ben uitgeteld op 31 oktober.
Ik heb al een prachtige zoon van nu 21 maanden.
Omdat zijn bevalling niet vlekkenloos is verlopen en Brian
met een keizersnede gehaald is moet ik in het ziekenhuis bevallen van
ons zoontje.
jammer want ik wou heel graag thuis bevallen maar aan de andere kant toch een opluchting dat deze jongen goed in de gaten word gehouden.
De gynocoloog schat dat ik deze niet uit zal gragen en verwacht hem deze week of volgende week.ik verheug me echt nergens op want juist dan zul je zien dat hij tot de 42 weken zal blijven zitten al heb ik wel al heel veel last van voorweeen en dan nog niet te spreken over de enorme pijn in mijn bovenbenen.
Ik weet ook echt niet of het een voorteken is want omdat ik met de weeen van brian phetedine heb toegedient gekregen en kan mij niks meer herinderen vanaf dien dus ook niet de geboorte van mijn eige zoon.
heb dan ook gezegt dat ik met deze bevallen geen pijnstillers meer wil of het moet echt niet meer gaan maar met brian was het gewoon te veel want daarbij had ik ook een ruggenprik en ben vanaf dien in slaap gevallen dus..... alles weg.
Ach ja ik moet maar blijven denken dat ik er nog maar 3 weken hoef en uiterste 5 weken dat is dan weer een troost.dan heb ik mijn mopke lekker bij me.
Ik wens iedereen heel eel sterkte en succes die er ook bijna zijn.
Groetjes yocha