Hoi effe voorstellen Ben nieuw hier!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

wil me even voorstellen ben Leonie 24 jaar en heb een zoontje van bijna 2 jaar. We zitten nu pas in ronde 1 en heb net mijn vruchtbare periode achter de rug dus even afwachten dus maar hou nergens rekening mee hoor alhoewel als ik het berichtje van Fleur 32 lees kan het toch best wel. Ik hoop dat ik hier zo afen toe ook mijn verhaal kwijt kan want ik vind het echt heel erg leuk en spannend om te lezen hoe het bij jullie allemaal verloopt en leef ook al heel erg met iedereen mee. Nou dit ben ik dus en ik hoop dat ik mee mag doen hahahaha maar dat zal wel want jullie vinden iedereen leuk die mee doen.

OOOja ik zou ook graag op de NOD lijst willen mijn NOD is 17 april heb een vaste cyclus van 28 dagen dus bij deze zou ik dat erg leuk vinden .

doeg dikke x van Leonie en ik wens ook jullie veel klus plezier

Hoi Leonie,

Hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen!
Ik ben Marije, 26 jaar en zit in ronde 2 voor de 2e.
Onze zoon is 9 maand en we hopen dan dus ook dat onze kindjes niet al teveel in leeftijd zullen schelen.

Deze ronde lijkt echter geen succes op te leveren, want ineens een hele lange cyclus?! (zit nu op dag 48)

Nogmaals: welkom.

Groetjes,
Marije

Hoi Leonie,

Natuurlijk, harstikke gezellie als er weer iemand bij komt.

Ik ben Saskia 30 jaar en zit in ronde 11. Ik kijk en schrijf al een paar maanden op dit forum, buitenom dat het gezellie is, leer je er veel van en kunnen je elkaar helpen. Er is altijd wel iemand die een berichtje terug schrijft.

In ieder geval heel veel succes!

Groetjes Saskia 30

Hey Leonie,

Gezellig dat je op dit forum komt. Ik zit er zelf ook pas 2 weken.
Ik ben Sandra, 24 jaar en zit nu in ronde 3 (NOD 30 april)
Ik heb in die korte tijd al veel dingen geleerd rondom het zwanger worden.

Veel plezier,

liefs Sandra

Hoi Leonie,

Welkom! Ik zit hier ook nog niet zo lang maar vind het al helemaal leuk!
Ik ben Wil, 26 jaar en ben al 1,5 jaar aan het klussen voor de eerste.

Veel succes en natuurlijk veel plezier op dit forum!

Groetjes,
Wil

Hoi,

Welkom op dit forum! Het is hier heel gezellig en je kunt lekker je hart luchten.
Ik ben 27 jaar. Mijn NOD was vandaag maar ik ben ongi geworden. Balen dus.
Ik ga nu  voor ronde 8 voor mijn eerste kindje. Mijn volgende NOD is 30 april (dat is nog in dezelfde maand,  dat lijkt minder  ver weg)  .

Veel plezier en als je iets wil weten of je hart uitstorten dan horen we het wel !!!

Groetjes,
Esprit

Terug
Bovenaan