Hoi effe voorstellen! Nieuw hier!

Hoi,

Eindelijk zit ik bij t aug. forum, maar ben eind aug. uitgeteld. Vanwege mijn vorige zwangerschap vorig jaar was ik 15 dg te laat bevallen. Was toen 11 aug. uitegeteld en 26 aug. pas bevallen. Dus als dat nou weer is word t wel half sept. dus misschien dat ik dan niks meer heb aan t aug. forum. Daarom wil ik me bij jullie voegen mag dat?
Ben nu 22 wk.

gr Loona

hoi hoi meis,

namens mijzelf WELKOM...
ik ken je probleem.. was 2jr geleden eind sept uitgeteld en beviel toen 13okt..
helaas had ik toen niets met het okt forum.. nu de 14de uitgeteld en wat er ook gebeurd ik blijf HIER..
gaat alles goed met je zwangerschap? heb je al een meisje of jongen??
weet je al wat je nu gaat krijgen??
waar woon je ong.... haha
zo ff wat vragen zodat ik/we je beter leren kennen!

liefs Annemieke

Hoi,

Ik ben dus Loona, 28 jaar, en zwanger van mijn 2e.
Vorig jaar aug. bevallen van mijn eerste dat is een meisje!
T heeft toen 3 jaar geduurd om zw te raken, en nu was t al raak 3 mnd na de bevalling.!
Ik kom uit t land van Maas en Waal!!!
Ben uitgeteld op 28 aug. ongeveer, maar ben vorig jaar pas 15 dg later bevallen, en iedereen was al weg bij t forum, daarom zit ik nu liever bij Sept. forum!
De eerste echo kwam ook uit op 2 sept! Later werd t vroeger!

gr Loona

Hoi Loona,

Bij mijn eerste was ik ook 10 dgn overtijd en duurde de bevalling 2 dagen...
Bij mijn tweede dacht ik dat zal wel weer het zelfde zijn, maar nee, mijn dochter kwam 3 dgn eerder dan uitgerekend en duurde maar een paar uurtjes... We zullen nu zien wat het dit keer zal zijn... ben op 7/9 uitgerekend.
Maar goed, kan mij voorstellen dat het jammer is als je dan iedereen wilt laten weten dat je bent bevallen en dat er dan niemand meer is omdat ze het allemaal te druk hebben hihi.
Fijne zwangerschap gewenst!
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan