hoi Ellen

A

Anoniem

Guest
Hoi Ellen,

Jij bent er al weer vroeg bij zo op het forum!
Je moest toch laat aan het werk gisteren? Of kom je dan net thuis en spring je nog even achter de PC?
Definitief niet meer bij de overtijders....ik denk dat ik nog één keer ga testen en als die negatief is moet ik daar ook maar weg.

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Ja klopt dat ik naar m'n werk moest, maar dat was een slaapwacht (wel 2x eruit) en dan ben ik om 7.00 uur vrij. En ja, dan gaat het thuis ook gelijk weer door he, kids eruit om 7.20, want de oudste moet naar school. En dan heb ik meestal de pc nadat ik terug kom van school ook aan staan en kijk dan weer ff op het forum hier :)

Ja, we komen niet meer bij de "overtijd meiden", want tis niet bekend wanneer het "rode mutsen bal"   gaat beginnen voor ons. Wanneer ben jij ook alweer gestopt met de pil, welke maand??

Groetjes Ellen

Hoi,

Heb net gevraagd aan Doortje of ze me de volgende keer bij jou en Mariska neer wil zetten. Heb namelijk vanmorgen toch nog een keer getest (kon het niet laten) en wederom negatief....dus ik wacht het maar af.
We hebben trouwens ook besloten om het nu maar wat minder te doen, want ik ben nu zo ver dat ik echt even ongesteld wil worden. Dan weet ik waar ik aan toe ben en je hebt dan ook iets meer hoevast voor als het wel een keer raak is. Anders ben je in het ongewisse over hoe lang etc.

Ik ben in december gestopt met de pil (na slechts 2 maanden gebruikt te hebben), dus nu 3 maand geleden.  Ben dus ook nog een keer uit mezelf ongesteld geworden (15 februari) en nu even niks meer.

Als ik nu jaren aan de pil was geweest, dan kan ik me voorstellen dat m'n lichaam daar last van heeft, maar na 2 maand?! Het zal wel, moet toch afwachten nu....

Groetjes,
Marije

Hoi,

Ja dan hebben we exact (bijna) hetzelfde. Ik ben ook in dec. gestopt na 2 jaar aan de pil te zijn geweest (na geboorte 2e kindje) en heb 7 febr. m'n "eerste  echte" ongesteldheid gehad. En nu dus hetzelfde als jij ook sindsdien niets meer............

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff stomme wachten, maar we klussen wel door om de dag, want stel dat er toch een eisprong komt, dan hebben we nog wel de kans dat die bevrucht wordt.
En dan rekent de verloskundige wel uit hoever ik dan al eventueel mag zijn ...

Groetjes Ellen

Dus we gaan lekker gelijk op!
In eerste instantie zouden wij ook om de dag door, maar was het even helemaal zat.
Kan zo ineens gebeuren he, het moet namelijk wel leuk blijven.
En nu hebben we dus besloten om het even rustig aan te doen (maar ook van een keertje minder kun je natuurlijk zwanger worden) en dus wachten we toch maar even op die ongesteldheid (het zal toch wel een keer komen?)

Wel meende ik net wat donkergekleurde afscheiding te herkennen (sorry, niet smakelijk, hopelijk eet je niet als je achter de pc zit) dus ik hoop dat dat betekent dat het er aan zit te komen, eindelijk na 8 week....maar dat weet ik dus nog niet zeker.

Groetjes,
Geesje

Terug
Bovenaan