Hoi , even voorstellen mama van Jannes geb 31-5-7 1.55 in hoorn ! vraagje over oppas kosten..

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben Thessa de mama van Jannes.

Ik ben erg benieuwd of julie al de kindjes bij de oppas brengen....ik zelf kan thuis blijven tot de bruilofd volgend jaar mei, maar daarna wil ik graag gaan oppassen thuis, maar geen idee wat je daar mee verdiend !!
wie o wie kan mij daar mee helpen ??

verder leuk om te lezen jullie stukjes,

jannes is ook erg sterk en zit graag recht op en af en toe gaat hij staan , maar dat is echt sporadisch....
verder slaapt hij snachts door na de fles voeding ( nutricia, van nan wordt hij met honger wakker ..) om 23.00 en komt dan weer rond 6.30 en krijgt dan de verdere dag van mij zelf !!
hij was vorige week 60 cm en 6300 gr, hij brabbeld & lacht al de gehele dag door, kan zich omdraaien en pakt soms wat vast...
ook krijgt hij al een rij !! tandjes....

wat een wonder z'n kleintje, ik kan niet van hem afblijven, de hele dag door bedelf ik hem onder de kusjes....

& wie o wie kan ik helpen met gratis voeding N.A.N ??
ik heb 1 verpakking 1 & 2 no 2 en 2 kortings bonnen totaal bijna 50 euro ....;);)
Jannes vindt het niet lekker ( en drinkt daardoor zijn fles niet leeg )en slaapt er niet op door....

gewoon mailen is dan misschien handig, naar postemiel@quicknet.nl  ( een bosje bloemen in ruil is altijd welkom ;)

ik ben benieuwd...

op de site van het NIBUD kun je prijzenvinden. ik betaalde 3, 50 per uur voor 1 kind, nu ik er twee heb betaal ik 5 euro per uur. dit is wel 'zwart'. ik betaal niks extra voor eten ofzo, dat zit er bij in (ja, de potjes fruit enzo niet, maar brood, appel, melk etc etc wel, luiers en babyvoeding geef ik elke dag mee)

Terug
Bovenaan