HOI F ESTHER PATRIES EN DE ANDERE

Ho meiden
Nou mijn schoonvader is gisteren dus overleden.
Ik ben er helemaal overstuur van.
Ik ga zelf niet naar hem toe mijn zit daar nu wel maar hij zei ook dat het niet echt nodig was om te komen ik weet ook niet wat ik daar tegen mijn schoonmoeder en schoonzussen kan zeggen.
Ja steunen maar ja dat vind ik ook zoiets, dat ik helemaal daarna toe moet gaan om te steunen daarmee krijgen ze hem toch niet terug maar ja.
Wilde juliie er even van op de hoogt stellen.
Doei gr NIEM

Gecondoleerd meis! Wat is dat vreselijk snel gegaan! Je man is echt net op tijd er naartoe gegaan. Gelukkig is hem een lange lijdensweg bespaard gebleven, maarja, die gedachte troost je nu ook nog nauwelijks lijkt mij. Ik wil je in ieder geval erg veel sterkte wensen. Lijkt me toch moeilijk om nu alleen hier te zijn, wetende dat je man nu daar zit en het moeilijk heeft. Gelukkig heeft hij familieleden om zich heen die hem kunnen steunen en heb jij familie hier die jou kan steunen.

Heel veel sterkte toegewenst en ik spreek je snel weer!

X F.

Jeetje Niem....wat erg...
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...weet uit ervaring dat het enige wat iemand kan zeggen is "klote"
Het is verschrikkelijk een ouder te verliezen en ik kan me goed voorstellen dat je niet weet wat je tegen je schoonmoeder moet zeggen...
Probeer er te zijn voor je man en denk ook aan jezelf..het is tenslotte ook jouw schoonvader!
Heel veel sterkte de komende tijd....
Veel liefs Esther xxx
Ik ben er voor je

Ach lieve schat,
Ik leef ontzettend met je mee. Gaat het een beetje met je. Kan me voorstellen dat je best een beetje zit te piekeren. Hoe is het met je mannetje nu. Fijn dat hij z'n vader nog gezien heeft voor hij overleed.
Heel veel sterkte!
Dikke knuffels!!!!
patricia

Niem,

Gecondoleerd!, ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de moeilijke tijd die jullie tegemoet gaan, wat is het toch een oneerlijke wereld heh.....

Liefs Lill

Terug
Bovenaan