Hoi F, Patricia ,Esther en andere geintreseerde.....

Hoi damens,

Nou vandaag had ik dus een afspraak bij het ziekenhuis om 9.00.
Zat op mijn 11e cyclus dag ik had eigelijk vrijdag al gemoeten op de 9e cyclus dag maar omdat ik mijn eisprong altijd laat heb vroeg ik dus of ik niet beter wat later kon komen omdat ze anders toch niks konden zien.
Nou daar zat ik dan met het iedee niks te zien meestal zien ze wel al wat groeien maar dan is i nog maar 11 of 12mm.
Ze zag aan de rechterkant 1 van 20mm en 1 van 19mm dus twee die op springen staan en aan de linkerkant zag ze 1 van 18 mm.
Ik stond er echt verbaast van op te kijken omdat ik dat helemaal niet verwacht had.
Ik had dit nog nooit meegemaakt op mijn 11e dag al een follikel dat op springen staat, ik was wel harstikke blij gelukkig.
Ik moet nu morgen terug komen voor een samenlevingstest want ze had het niet verwacht dat ik nu al een eisprong zou krijgen dus nu gaan we morgen ben wel benieuwd wat die test gaat uitbrengen maar dat horen jullie morgen wel van me.
Hoop nu echt dat er van die 3 eitjes eens eindelijk zijn werk gaat doen ben het wachten meer dan zat maar ja we wachten gewoon af.
doei doei kusje NIEM

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??? 3 eitjes die op springen staan?? Wat geweldig zeg! Ik heb er een heeeeel goed gevoel over niem! Dus vandaag heb je de samenlevingstest? Ik ben echt razend nieuwschierig wat er bij jou uitkomt!

Wel lekker want vandaag ben je vrij toch? Loop je ook niet zo te stressen!

Wel heel grappig dat je ineens zo goed op de Clomid reageert. Nu hoef je volgende keer geen 150 want dan springen er straks nog 10 eitjes ;-)

Ik hoop het zo Niem. Ik ga vreselijk hard aan je denken en voor je duimen! Succes met de samenlevingstest en met klussen!!!

Houd me op de hoogte.

Dikke kus F.

hoi wijfie
Nou had vandaag dus een samenlevingstest en was positief ik zag gewoon de zaadjes zwemmen z'n leuk gezicht omdat te zien.
Ik was echt heel blij joh dat ik geen vijandelijk cervixslijm heb dus dat zit allemaal goed dus nu weer afwachten.
Volgens mijn heeft hij super zaad want de dag ervoor hadden we ook al geklust.
Nou ik hou jullie op de hoogt.
Dikke kus NIEM

Dat is goed nieuws zeg!! Wij zijn van zo'n test zwanger geraakt he!! (terwijl mijn slijm niet ok is en het zaad van mijn man ook niet)
Ik heb het idee dat je een zeer goede kans maakt deze ronde!!

SUCCES!
lfs inge

Hartstikke veel succes en dat het deze keer mag lukken. Ik had afgelopen week op dag 10 een follikel van 20 mm en heb inmiddels een IUI gehad. Ik vond het ook vreemd, dat de follikel al zo vroeg op springen stond, terwijl bij mij dat toch meestal later gebeurd. Mocht deze IUI niet lukken, dan gaat de gyn volgende maand een paar dagen eerder met de FM beginnen. Je lichaam kan inderdaad anders gaan reageren na enkele chlomidkuren en ik heb er nu al ik weetniet hoeveel gehad.

Ik zal voor je duimen.

Liefs Marianne

Lieve Niem,
GEWELDIG!!!!
Ik ben zo blij voor je!
Ik hoop echt dat het deze maand gaat lukken met jullie!
Tot nu toe ziet het er iniedergeval goed uit!
Ik duim voor je!
Liefs Esther

Hoi Niem,

Nou dat is dus allemaal goed nieuws! En ook nog 3 eitjes op komst... dat komt echt helemaal goed! Je maakt maar liefst 3x zoveel kans deze keer..

Dat wordt klussen meisje ;-))))))

X F

Terug
Bovenaan