Hoi F

Ik dacht ik schrijf maar een nieuwe bladzijde anders wordt die andere zo lang dat we elke keer weer terug moeten.
Ik weet inderdaad hoe je je voelt ik hoop dat wij alle meiden ze snel mogen volgen en dat je ook snel mag gaan klussen en naar je NOD mag uitkijken.

Ik wacht met testen tot volgende week dinsdag als ik niet ong wordt zoals je weet heb ik donderdag mijn NOD dag dus dan zal ik het wel kunnen zien toch dinsdag denk je niet. Ik las vorige keer dat iemand een test had gedaan en die bleek nega te zijn en de week daarop heeft ze er een gedaan en toen was i positief maar je zou toch zeggen een week later zie je het toch wel. nu weet ik niet waaneer en in welke periode ze getest heeft.
Wat ik je nog wilde vragen.
Waar je woont. Ik woon in Amsterdam. Ik hoor van je.
GR NIEM

Hoi Niem,

Wat knap dat je 4 dagen extra in spanning kunt zitten!! Zelf word ik altijd al een dag of 10 na mijn NOD ongesteld dus als dat nu nog zo is dan heb ik wel vrij snel zekerheid. Een van mijn maatjes testte op haar nod ook negatief maar een paar dagen later was het inderdaad wel positief en ze is nu ongeveer 20 weken zwanger! Ben je nu niet heel erg gefixeerd op je lichaam? Bij alles wat je voelt dat je dan denkt, misschien ben ik wel zwanger!

Ik hoorde dat iemand op het juli forum al na de eerste Clomid-eisprong zwanger was dus dat geeft moed nietwaar?!

Nog 1 weekje en dan mag ik EINDELIJK naar de kliniek voor de medicijnen. Deze afgelopen weken hebben echt een eeuwigheid geduurd voor mijn gevoel!

Jij bent dus ook een keer zwanger geweest. Dat was ook een miskraam?
Gek is dat, dat we allebei voor die zwangerschap nergens last van hadden en zo zwanger waren, en nu zo lopen te sukkelen! Nou ja, jij hebt nu je eerste eisprong weer gehad dus dat is positief!

Nou meis, heel veel succes de komende dagen. Ik hoop echt dat die ongesteldheid weg blijft!!

Ik heb trouwens hiervoor jaren in Amsterdam Oost gewoond (vlakbij de Lineusstraat waar Theo van Gogh is vermoord). Ik had het er heel erg naar mijn zin maar toen we gingen samenwonen, ging het niet meer want het huisje was piepklein! Nu woon ik sinds (bijna) 2 jaar in Almere. Altijd gezegd dat ik nooit meer naar Almere zou gaan (heb er eerder gewoond) maar nu ik hier woon vind ik het heerlijk eerlijk gezegd. Ik werk nog wel in het centrum van Amsterdam, pal bij de Bloemenmarkt (boven de Fortis Bank). Waar woon jij in Amsterdam?

X F.

Ja eerlijk gezegd ben ik erg gefixeerd op mijn lichaam ja. Maar ik voel geen verschil ik had dat bij de eerste keer ook niet. Ik moet je wat verklappen. Het is helemaal niet zo knap van mijn hoor want ik had al een test gedaan toen ik een week daarvoor een eiersprong gehad had maar die was negatief dus ik ben niet zo sterk.HOOOOr HAHAHAH
Maar de eerste keer dat ik zwanger was was het ook van mijn eerste eiersprong dus het blijft spannend. soms heb ik het gevoel van ja ik ben misschiien zwanger maar, dan denk ik weer nee zo mag ik niet denken want anders valt het onwijs tegen maar ja ik ben jammmer genoeg al wat gewend.

Ik woon in NIEUW-SLOTEN.
Bij de eindhalte van lijn 2.

Ik vraag me af wat ik krijg als ik niet zwanger ben of weer pillen of iets anders. Ik las trouwens dat je Pco voor de rest van je leven houd hhhmmm. Ik heb altijd last gehad van onregelmatige menstruatie Sinds mijn 13e. Dus vandaar dat ik aan de pil ging maar ze zei wel van als jij mischien afvalt(ik ben aan de zwaare kant)dat je een regelmatige menstruatie krijgt.

Nou wijfie hetis weer eeen hele verhaal geworden dus ik maak er maar een eind aan.
GR NIEM

Hoi Niem,

Wederom weer veel herkenning. Ik ben ook aan de zware kant en de gyn zei dat als je afvalt dat je cyclus dan wel weer op de rit kan komen. Hij had het over 10% van je lichaamsgewicht. Ik ben daarom al wel 3x per week aan het sporten maarja, die chocolade blijft me lief aankijken haha. Maar, ik let wel meer op de laatste tijd. Ze zullen volgende week in de kliniek ook wel zeggen dat ik moet afvallen dus dan kan ik er al maar beter mee bezig zijn.
Hiervoor had ik altijd een hele regelmatige cyclus van 26 dagen, nooit problemen gehad... maar sinds de miskraam is het dus allemaal anders.

De gyn zei ook tegen mij dat ik (na een eventuele zwangerschap) wel aan de pil moest omdat ik nu niet ongesteld word en dat schijnt heel ongezond te zijn (een hogere kans op baarmoederhals kanker). Ik zou dus blij zijn als ik binnenkort ongesteld word want die woorden blijven maar nagalmen in mijn hoofd.

Hoe lang was je de vorige keer zwanger? Ik kreeg een mk in week 7 maar volgens mij was het al eerder gestopt met groeien. Ik verloor ook alleen maar bloed en geen vruchtje.

Je bent in ieder geval wel vruchtbaar zeg, na 1 x zwanger de vorige keer! Jeetje, dat is wel een fijn idee!

Ik moest wel lachen dat je al een test had gedaan. Haha, heel begrijpelijk hoor! Denk je dat je het volhoudt tot volgende week dinsdag? Ik zou echt het weekend niet doorkomen, maar ik heb dan ook niet echt veel geduld! ;-)

Nou meis, houd je me op de hoogte? Ik duim voor je!!!

X F.

Ik weet niet hoelang ik de vorige keer zwanger was ze schatte het ook op 7 weken omdat ik dus onregelmatig ong wordt wisten ze het niet zeker.
Ik veloor ook geen vruchtje en alleen maar bloed ik had niet eens buik pijn.
En eerlijk gezegd doe ik wel stoer, zo van ik test dins maar ik denk niet dat ik het zo lang kan volhouden ik heb er vanmiddag al 2gekocht. Ik koop mijn testen altijd bij de kruidvat dat zijn de goedkoopste 2 stuks voor 11,30 dan heb ik er altijd eentje achter de hand.
Voor het geval dat!!!!!
Nou wijfie je hoort van me
x NIEM

Hoi meis,

Ik had dat inderdaad ook, alleen bloedverlies. Het leek meer op een lange ongesteldheid eigenlijk (we lijken wel veel op elkaar in veel opzichten). Nou, voor jou breken er hele spannende tijden aan!! Ik ben zooo benieuwd. Ik kan me helemaal voorstellen als je bijvoorbeeld al het weekend gaat testen. Die hele dag thuis en dan wetende waar die testen liggen.. binnen handbereik.. Moeilijk hoor! Wel een goed teken als je in het weekend nog niet ongesteld zou zijn. Ik word zelf altijd al zo'n dag of 10 na mijn ei ongesteld.
Ik gebruik meestal de zwangerschapstesten van Etos huismerk (die zit vlakbij mijn werk en dan koop ik ze meestal daar). Ik heb er nog 3 liggen (vlak na de mk had ik een paar keer het idee dat ik zwanger was en heb er toen meteen een paar gekocht...).

Heeeeeel veel succes met testen! Ik zal zeker aan je denken. Verder nog geen kwaaltjes?

Nou meis, ik ga eens wat aan het eten doen.

Dikke kus F.

ps: wat fijn voor A3 dat ze 2 eitjes op komst heeft he?!

Terug
Bovenaan