Hoi februari mama's

Hoi februari mama's

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie vrienden en familie op de hoogte? Stralen jullie of zijn jullie er ziek van?

Met mij gaat het goed. Last van kleine kwaaltjes, maar dat mag de pret niet drukken!

X
 
Hey,

Fijn dat het goed gaat meisje888. Hebben jullie het al verteld aan de omgeving?

Wij hebben het al meteen onze ouders en dochtertje verteld. Langzaamaan heb ik het op mn werk verteld met het ook op plannen voor volgend schooljaar. Direct betrokkenen weten het al. Vandaag de zussen verteld en de vriendengroep is grootendeels ook op de hoogte. We hebben nu 3 goede echo's gehad, dus vonden we het wel kunnen. Ben nu bijna 11 weken.

Hier wel heel veel last van vermoeidheid en sinds een paar dagen ook erg misselijk. Kan weinig doen op dit moment, na een strijkje ben ik al kapot. Maar als het goed is moet het dalijk minder worden dus daar gaan we dan maar voor :)

Groetjes
 
Hopelijk wordt die vermoeidheid snel minder! Ik lig ook wel wat eerder op bed ;)
Op mijn werk wisten ze het meteen. Afgelopen woensdag echo gehad en daarna onze ouders verteld. 6 augustus termijnecho, als alles er nog steeds goed uitziet gaan we het onze vrienden vertellen.
Groetjes
 
De eerste toen dagen na de echo Veel laat gehad van soms wel tel en soms geen. Sinds maandag is de vermoeidhrid toegeslagen. Vooral na dagdienst ben ik uitgeteld. Avonddienst is betreft dan slaap of lig ik s middags even een half uurtje. Wisselende diensten ia wat dat betreft niet ideaal. Maar zo zit mijn werk nu eenmaal in elkaar.
Succes iedereen.
 
Terug
Bovenaan