hoi Fenne82

Zo dat is inderdaad vroeg..
Hoever ben je nu?
En je bent volgens mij ook rond de  25/26 als ik er vanuit gaat dat 82 je
geboorte datum is, ikzelf ben 24 ben van 83....
Lijkt het je niet moeilijk omdat je eerste kindje nog zo jong is?
Mij lijkt het wel en niet moeilijk....
Als Tiango er een broertje of zusje bij krijgt en het loopt allemaalzoals het hoort
te lopen dan is Tiango ongv 1jaar en 4maanden... En dan loopt ie misschien al..
Ik hoop het wel anders moet ik met 2 kindjes gaan sjouwen.. hahaha

Bij mij was het niet echt gepland, maar we wisten wel dat ik zwanger kon raken..
Ik ben na de zwangerschap weer verder gegaan met mijn pil, maar die was te licht merkte ik na een tijdje omdat ik bleef bloeden tussendoor...
Dus wilde overstappen op een zwaardere pil, maar was te laat met het ophalen van het receptje, dus moest een maandje wachten tot ik ermee kon gaan beginnen... En tsja precies in die maand is het 'gebeurd'... hahah
Niet echt gepland maar zeker wel welkom!!!!!

Hoop wel dat het een meisje is dit keer...  maar een jongen is net zo leuk!!

Vertel me  jou verhaal... leuk...

Groetjes Kim 8 wkn 2dgn

Hee hallo

Mijn verhaal is anders als jou verhaal, en ook iets minder leuk.

Het klopt ik ben 25 (moet nog 26 worden) en ik ben begin dit jaar bevallen. Alleen mijn kindje heeft het niet overleeft. Ze was niet levensvatbaar.

De wens voor een kindje na een overleden kindje is dubbel zoveel als ervoor, maar zoiets kan je alleen weten als je ook zoiets heb meegemaakt. Omdat mijn kindje pas kort overleden is is het nog niet bekend. Ik denk dat ik namelijk verschillende reacties zal krijgen, en daar wil ik nog even mee wachten. Ook wil ik gewoon zekerheid. Maar omdat ik een behoorlijke buik heb weet ik niet hoe lang ik het vol ga houden. Die buik komt (en dat zal jij ook misschien wel hebben) omdat je snel na zo'n geboorte weer zwanger ben (heeft 6 weken tussen gezeten) en omdat het je tweede zwangerschap is.

Ik ben nu 8 weken zwanger, maar het genieten moet nog komen. Heel vreemd dat je met de toekomst van je kindje bezig bent maar ook met een grafsteentje.
Je leven kan ineens een bizarre kant opgaan, terwijl wij vorig jaar nog niet eens over kinderen hadden nagedacht. (ben zowel de eerst als de tweede keer gelijk zwanger geworden) Daarom is het maar goed dat we niet weten wat er op je pad komt. Anders word je gillend gek. Maar neem wel van me aan, je kan meer hebben dan je denkt.

Maar nu is het gewoon de bedoeling dat als mijn tweede echo (mijn eerste was nog niks te zien, waar ik ook slapenloze nachten van gehad heb) helemaal in orde is dat ik blij ga genieten en proberen niet teveel achterom te kijken naar wat er mis kan gaan. Want dat wist ik bij de eerste ook niet, en die roze wolk was heerlijk.

Heb je trouwens al een "gevoel"wat het wordt. Ik heb namelijk de hele tijd het idee dat ik een jongen krijg, en bij mijn vorige zwangerschap een meisje (had ook gelijk) Maar natuurlijk maak het me absoluut niks uit als het maar heel gezond op de wereld kom, dan vind ik alles prima.

Gr.

zo dan, dat is inderdaad wel heftig jah....
als ik dat had geweten had ik niet zo gereageerd...
maar goed, ik probeer met je mee te leven, maar je weet inderdaad pas hoe alles voelt als je het zelf heb meegemaakt.....

mag ik weten hoe oud je dochtertje was bij de geboorte???

en nee heb er nu totaal nog geen gevoel bij was het word... maar twijfel wel of het een tweeling is.. daarom ben k ook zo blij dat ik donderdag de eerste echo heb,,

en ja ik heb inderdaad ook al een kleine buikje (onder mijn normale buik) haha
het zat er nog allemaal aan van de vorige zwangerschap..

Maar goed.. veel sterkte in ieder geval.. en ik hoor je nog..

groetjes kim

Heej Kim

Ze was 6 maanden, dus ik moest gewoon bevallen, en ze was heel erg klein (maar wel lief om te zien hoor), als er een bekende nu meeleest weet diegene gelijk wie ik ben haha.

Nee hoor ik vind bijna geen ene reactie vervelend, heb alles al gehoord en ik weet dat mensen het niet vervelend bedoelen. Zeker als ze van niks weten. Soms komen we nog mensen tegen die van niks weten en die schrikken behoorlijk.

Ben wel bang dat de reactie vervelend gaan worden als we bekend maken dat ik zwanger ben. De zwangerschap zelf is bijna niet te verbergen zo'n buik heb ik al en die groeit de hele tijd. Dus heel misschien als de echo morgen in orde is gaan we al wat bekend maken maar zeker weten doen we nog niet. Ik denk namelijk dat ik veel te horen krijg van "had je beter niet kunnen wachten"   Maar misschien valt het wel harstikke mee en zijn ze super blij. Ik hoop in iedergeval het laatste.

Gr.

ik snap precies wat je bedoel met de reactie van andere...
ik had/heb dat ook, omdat tiango nog zo jong is, zeggen veel mensen (zoals mijn vader) is het wel verstandig enz.. nee wat moet ik dan?? tis nu al te laat hahaha.. en ja ik vind het wel verstandig anders had ik ook niet zonder condom gevreeen...

en in jou geval, trek je niet zoveel aan van die reactie die misschien gaan komen..
tis een beslissing van jou en je vriend en niemand anders.. hun staan niet in jullie schoenen dus weten nie wat jullie voelen enz...
dus gewoon "schijt" aan hebben..!

wel leuk he als je in de spiegel kijkt en je ziet je buikje....... zoo mooi vind ik dat.. zit nu al te denken wat voor kleren ik allemaal zal gaan kopen..
mijn   kast hing nog vol met zwangerschapskleding maar wil weer nieuwe,, hahaha

groetjes kim

Terug
Bovenaan