Hoi ff voorstellen!!

Hoi,
Ben hier voor het eerst en wil me ff voorstellen.
Ik ben al wel veel op de zwanger worden forum geweest maar heb ook een zoontje van 2 jaar en die is lekker druk wel leuk druk hoor maar vermoeiend.Hihih
Nou ik ben Renata 29 jaar samenwonend en heb dus een zoontje van 2 jaar en 5 maanden.
Is gelukkig al zindelijk en gaat naar de peuterspeelzaal.

Het gaat best goed, alleen heb ik een vraagje of er meerdere moeders zijn die ook een zoontje hebben die andere kinderen slaat en duwt als ze zijn speelgoed willen pakken of er bij komen en ook meedoen??Ik heb hier best wel moeite mee en hoor wel dat het bij zijn leeftijd hoort alleen ik heb het idee dat hij de enigste is en als ik er op reageer ( te vaak ) waarschijnlijk heb ik het idee dat hij het daarom expres doet.
Ook valt het me op dat hij met iets oudere kinderen wel om kan gaan!!
Nou het is gelijk een heel   verhaal maar ik hoop dat iemand me iets kan vertellen hierover??
Groetjes Renata
 
Hoi Renate,

Je bent echt niet de enige hoor. Mijn zoon heeft dit ook een tijdje gedaan hij is nu bijna vier en nu gaat het wel goed maar hij heeft dat ook wel gehad. Zelf vond ik dit ook altijd erg vervelend maar het hoort bij de leeftijd en gelukkig gaat het ook wel weer over. Je moet er natuurlijk wel wat van zeggen, dat deed ik ook wel. Mijn dochter is bijna twee en zij begint er nu mee. Bij alles is het gelijk mij mij en ook alles afpakken en slaan enz. Merk wel dat zij veel pinniger is een echte meid die niet onder doet voor haar broer.
Maar ach, dat gaat ook wel weer over.

Groetjes,
Rosaly
 
Terug
Bovenaan