Hoi Frederique

Nu is het echt aftellen geblazen voor jullie grote dag. Nog 1 week en dan heb je wettelijk een man. Ben je overal al mee klaar of moeten er nog kleine voorbereidingen getroffen worden.

Nou meid, ik tel met je mee!!!

Liefs,
Ank
 
Hoi Ank...... Het komt nu echt dichtbij zeg!! Heel erg spannend. Ik heb vanmorgen mijn proef make-up gehad en ik ga morgen mijn jurk ophalen. Ik heb er heeeel erg veel zin in en vind het zo spannend!
Lief dat je zo met me meeleeft hoor!!!
Echt heel leuk!

Gaat met jou alles ook goed?

Groetjes Frederique
 
Past je jurk nog?

Bij mij was hij ruim een week ervoor te krap! Ik had echt iets van, Shit en nu!!
Na die week is het toch weer gelukt gelukkig maar vond het wel even eng.
Ben je ook tevreden met je proef make-up en je zou toch ook je proefkapsel gehad hebben nu??
Ik had uiteindelijk zelf beslioten om m'n make-up en kapsel te toen en daar ben ik ook achteraf heel blij om geweest.

Verder gaat het wel goed met mij hoor.
We zijn net begonnen aan de volgende ronde dus we gaan er weer voor.

Liefs, Ank
 
Dat meen je niet... Wat baal je dan als je jurk te klein is!! Die van mij past gelukkig nog perfect en ik kon 'm vandaag meteen meenemen... Heel spannend allemaal hoor.
Mijn proef make-up was super, het is ook een steengoede visagist. Mijn eigen kapper (die me door en door kent) knipt en verft mijn haar a.s. dinsdag en komt woensdagmorgen langs om mijn haar nog in model te brengen. Alles is geregeld dus. Zometeen gaan we de trouwzaal bekijken (deze is net nieuw gebouwd).

Ik houd je op de hoogte! Succes met het klussen deze maand!

Kus Frederique
 
Terug
Bovenaan