Hoi hoi allemaaal, ik heb een vraag... help??

A

Anoniem

Guest
hoihoi
ik ben een poosje weggeweest omdat wij vorige maand hadden besloten om te stoppen met klussen  . Ik ben de 18de ongesteld geworden en de week erna 25 november weer met de pil begonnen. ( is niet echt veilig, je moet eigenlijk meteen de eerste dag van de menstruatie beginnen. ik was ruim 8 maanden pilloos en had in oktober een miskraam gehad met 6enhalve week.
Nu heb ik dus heel veel afschijding en donkere schaamlippen en ook heb ik gespannen borsten af en toe steken. Af en toe heb ik een zeurderig mestruatie achtige gevoel in mijn buik, doet geen pijn of zo gewoon zeurderig..
Ik voel me raar en denk dat ik misschien zwanger ben..
ik heb uitgerekend dat ik 4 december ongeveer mijn eisprong zou hebben gehad en dat is dus nu een week geleden. We hebben rond die dagen wel gevreen.

Denken jullie dat ik zwanger kan zijn??????

Al hebben we besloten om weer met de pil te beginnen, mocht ik zwanger zijn zijn we uiterraart ongelovelijk blij..!!

ik hoop dat iemand me kan helpen..

LIEFS SILVIA

Hoi,

Het kan natuurlijk. Maar als je eisprong hebt gehad op 4 dec. Dan kan je op 18 december wel testen.
Dat zou ik doen. Maar ik heb er geen ervaring in.

Succes!!!

Liefs An

Weet je al wat meer??
Als ik je zo hoor denk ik dus wel dat je zwanger bent!
Ik duim voor je!

ik weet het niet....testen....dat lijkt me het makkelijkst.

liefs randy en ik duim voor je!!!!

hoihoi

nou ik weet nog niet echt veel meer, maar rond mijn tepels wordt het nu ook donkerder en mijn tepels zel zijn ook donkerder.. soms denk ik , ik ben gewoon zwanger het kan niet anders,
Rond de   18de moet ik ongesteld worden, maar ik denk dat als ik nu al deze "tekenen" heb, mocht ik echt zwanger zijn , kan ik het mischien nu ook wel op een test zien.
Ik ga morgen denk ik even testen op mn stage. (  leer voor  doktersassistente)
We zullen zien, mischien is er al iets te zien.

liefs silvia

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!! Ik zal niet te vroeg testen, waarschijnlijk geeft de test toch negatief aan. Probeer gewoon te wachten tot 18 december...hoe moeilijk dat ook is!

Liefs, Line

HOIHOI
Ben ik weer, ik heb gisterochtend getest op mn werken die was negatief en vanochtend thuis getest met een offieciele huisartsen test die ik mee heb genomen van mn werk.
Ik zag een vage 2e streep!!!!!!!!!!!!!!! Hij kwam meteen na 3 minuten dus is geen streep van het te lang laten liggen.
zou ik dan toch zwanger zijn???   ondanks de pil
ik ga maandag nog maar eens testen om het zeker te weten.
maar in princiee streep is streep toch ????   of die nu vaag is of heel duidelijk
nou we wachten af...

groetjes silvia

kijken jullie ook eens op www.stefan.dreumessite.nl  
(niets over zwangerschap vermelden uiterraat)

Terug
Bovenaan