HOI HOI DIT IS ECHT TE GEK!!!

A

Anoniem

Guest
lieve dames ik zit   ben gisteren voor me eerste echo naar de evrloskundige geweest heb weklen lopen malen of er wel iets te zien zou zijn was bang dat ze niets zouden vinden was ook wel wat aan het vloeien geweest dus was erg bang!!!maar ik kreeg dus gisterenochtend mijn echo en........was zelfs een maand verder dan dat ze dachten zit nu vandaag op 11 weken te gek hoor zag het mooi bewegen en hartje kloppen over 3 weken gaan ze hartje luisteren echt te gek !!!! wil alleen wel even reageren op het fijt dat er ook vaak veel vragen over vloeien bloed/bruin verlies gesteld worden maar besef goed ieder lichaam is anders en je kan je niet met anderen vergelijken je kunt wel vragen uitwisselen maar jou lichaam is het andere niet ik heb ruim een jaar over dit kindje gedaan en liet me gek maken over bloedverlies enz doe dit dus niet te veel!!! succes m,eiden groetjes

Wow, das goed nieuws zeg wat geweldig voor jullie!!!
En heb gelijk hoor wat betreft bloedverlies, maar ja maakt je altijd druk zeker in het begin van een zwangerschap das heel normaal!!!
Al 11wk leuk hoor bijna over de 3mnd grens das nog ff spannend!!!
Wat een wonder toch hé, zo klein wormpje wat een klein mensje wordt, blijf gewoon zo mooi!!!
Heel veel succes nog met je zwangerschap!!!
En genieten hé!!!

Liefs Sandy

Hai allemaal,
Mijn man en ik willen graag een 2e kindje. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met anderen die deze wens ook hebben in deze periode. Ik ben sinds een paar weken gestopt met borstvoeding en wacht mijn eerste menstruatie af. Erg spannend allemaal weer, voelt ook gelijk anders dan bij onze 1e kindje.
Wij hebben een dochtertje van bijna 9 mnd.
Groetjes mij

Ha Natas8,

Mijn man en ik zijn ook voor een tweede kindje bezig. Afgelopen maand hebben we de eerste poging gedaan en deze was helaas mislukt, maar goed we zijn net begonnen en we hadden ook niet verwacht  dat het bij de eerste de beste poging al raak zal zijn. We hebben een zoontje die begin november 2 wordt. De eerste keer was ik bij de tweede poging zwanger dus wie weet. Mijn volgende  NOD is 17 september.

Terug
Bovenaan