Hoi Hoi even vraagje!!!! Weet iemand dit??

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Net terug van een midweekje vakantie met vrienden, hebben het echt super gehad, het weer was ook perfect en Patrick heb genoten.

Ik heb alleen een vraagje: Als je aan de pil ben en je denk toch zwanger te zijn, en je doet een test, is deze dan betrouwbaar?? Of test je altijd negatief door pilgebruik??

Ik heb namelijk last van wat zwangerschapskwaaltjes, maar ben aan de pil, gisteren teste die negatief. Ik vind het wel spannend, want ik vergat regelmatig de pil in te nemen, niet slim natuurlijk, nou ja zouden we zwanger zijn, zullen we er zeker supertrots op zijn!!!

Nou hopelijk weten jullie het!!!!

Liefs

Hoi Mamasab,

zoals je in je berichtje volgens mij al vermoed, is een uitslag van een zwangerschapstest bij pilgebruik niet betrouwbaar...

maar als je inderdaad zwanger zou zijn... dan zijn jullie er supertrots
op, dus het is niet echt een probleem (alleen even schrikken ??)
Dus als je het zeker wilt weten, zou ik contact opnemen met de huisarts of als je niet kan wachten, dan kun je ms bij de HAP wat informatie inwinnen.

Succes ermee enne..... misschien kun je de pil laten staan, dan hoef je er helemaal niet aan te denken... haha...

Nee we zullen we superblij en trots mee zijn.
Ik ga ook nu met de pil stoppen en over een week opnieuw testen!!
Vind het spannend!!
Liefs

Hoihoi,
Ik ben dus niet zwanger en eigenlijk moet ik zeggen dat ik het nog jammer vind ook!!
Ik vond hetzelf wel even spannend haha!!

Liefs

Hoi!
Ja ik begrijp het dat je het toch wel jammer vind. Je gaat er toch weer een beetje op rekenen.
Nou wie weet, de volgende keer beter ...

Hoi!
Ja ik begrijp het dat je het toch wel jammer vind. Je gaat er toch weer een beetje op rekenen.
Nou wie weet, de volgende keer beter ...

Terug
Bovenaan