hoi hoi !!!! hier zijn we eindelijk weer een keer+ een vraagje

sorry sorry sorry sorry..etc etc etc etc etc etc....

Het is echt heel lang geleden dat ik hier gereageerd heb en ik heb er niet eens een echte gegronde reden voor.l.
Ik lees, zoals zovelen, wel elke dag mee, maar heb niet altijd zin om te reageren.
ik weet dat dat een slap excuus is, maar toch...

heb me net zelf een schop onder mijn kont gegeven en zal de komende periode proberen wat actiever te zijn...

merk dat meerderen deze dip hebben en hoop dan ook met de anderen het forum weer uit zijn dipje te halen...

Hier gaat alles zijn gangetje; sophie heeft het lopen helemaal ontdekt en doet bijna niets anders meer.. ze vind het nog steeds geweldig en heeft steevast een stralend koppie als ze loopt.
Ook vind ze het buiten spelen geweldig en dan vooral op haar loopfietsje naar buiten gaan..
Als wij de buitendeur ook maar even opendoen dan staat zij al startklaar met haar loopfietsje om naar buiten te gaan..
Drama als dat niet kan of mag.....

En een dramaqueen kan ze zijn..
pff wat een temperament zit er in ons kleine poppeke..
Als iets niet lukt zoals zij het zou willen, dan volgt er steevast een hele boze kreet..en maar doorgaan en weer proberen, telkens opnieuw en als het dan weer niet lukt, weer zo'n kreet en soms volgt er een boze bui op.
En na die bui gaat ze vrolijk door met proberen..
Soms moet ik het speelgoed gewoon even op de kast zetten omdat ze anders eindeloos door zou gaan en er heel gefrustreerd van zou raken..(hoezo koppig..)

Tevens als ze echt boos wordt dan is het gillen, krijsen en  zich overstekken....(en dat is niet kinderachtig...). De en zegt dat het een fase is een ander zegt dat het haar karaktertje is,, Ach we zien het wel..  

Op het kdv gaat het ook steeds beter, ze vind het nog steeds niet echt prettig om op de grond te zitten en met de kinderen te spelen,maar madam voelt zich koning te rijk als ze op een loopfietsje mag zitten.
Hierdoor rijdt ze het hele kdv rond ne verkent ze op deze manier ook de ruimtes..
ze is ook steeds vaker vrolijk en vind alle leidsters erg lief..

Mede hierdoor durf ik ws de stap te nemen om met sophie naar de mini forumdag in breda te komen..
Het is lekker in de buurt, ik heb een autootje en ik wil het gewoon een keertje proberen met sophie.
Vind ze het niets dan ben ik zo weer thuis.....

Dus Esme zet me maar op de lijst!!!

Ik ben ook zeer blij met mijn baan op het kdv.
het is erg leuk werk en heb hele leuke collega's .
ik voel me er helemaal thuis en voel me ook gewaardeerd.
het si natuurlijk nog wel wennen en het is best wel aanpoten(echt aanpoten)
maar ik ben echt blij dat ik de stap heb genomen..

Voor de rest geniet ik van het lekkere weer en het zonnetje wat zich steeds vaker laat zien...

Dus al met al gaat het hier lekker!!!!

tot slot heb ik nog een vraagje..
Sophie was gisteren   ziek, had opeens koorts (max 39,5) en was erg stilletjes en hangerig..
Nu gaat het alweer stukken beter en vanmorgen was ze koorstvrij en speelde ze weer volop.
Net haal ik haar uit haar bedje en had ze weer lichte verhoging ..38.2..
Ze speelt wel lekker en lijkt zich niet echt ziek te voelen.
Toch twijfel ik of ik met haar naar buiten zou gaan.
Het is nu nml redelijk weer en ik zou eventueel met haar achterthuis willen gaan spelen..
Maar ik twijfel dus een beetje wat wijsheid is..
Donderdag moet ik weer werken en gaat sophie dus weer mee en dan hoop ik wel dat ze beter is..
Wat zouden jullie doen...

Alvast bedankt en nogmaals mijn excuses

liefs tobi...

hoi hoi

nou ik hoef niet meer echt een antwoord op mijn vraag te hebben, want ik heb toch maar besloten om niet meer naar buiten te gaan.
ik vond er toch nog wel een frisse weind staan en ze vermaakte zich binnen super goed...

vanavond bij het naar bed gaan had ze alleen weer 39.0 graden koorts, maar desondanks is ze wel erg vrolijk en oogt ze redelijk fit..
nu maar hopen dat ze lekker kan slapen en zich morgen geen koorst meer heeft

tobi

Terug
Bovenaan