hoi hoi hoe komen jullie de tijd door op het wachtbankje??????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames

ik ben net gestart met spuiten voor de eerste ivf, nu weet ik dat als alles goed gaat ik straks ook op het wachtbankje kom maar ik vraag me af hoe ik in godsnaam die tijd door kom ik ben net als veel andere hier een echte denker en als ik niet ongie wil worden wordt ik het en moet ik ongie worden dan wordt ik het niet, wat doen jullie om het door te komen? en hoe zijn jullie aan het piekeren?

ik zou het fijn vinden om jullie ervaringen te horen dan weet ik wat me te achten staat en zeker zijn tips ook welkom.

nog 1 vraag ben nu net een week aan het spuiten eerste keer hoe lang duurt het ongeveer voor ik voor het eerst op het wacht bankje kom?

meiden bedankt alvast

liefs annieka

hoi anika
ik doe icsi en ben net 11 oktober van het wachtbankje gevallen, wat ik zoal gedaan heb???   lekker afleiding zoeken, zwemmen , eh fitnessen en het huis poetsen, haha
en gewoon zoveel mogelijk blijven werken als je lichaam dat toestaat.   ik had geen na klachten van de punctie, en ik werk in de thuiszorg maar ze hadden wel rekening gehouden dat ik niet de meest zware clienten hoefde te helpen!! verder gewoon leuke dingen doen.     mijn arts zei dat ik alles mocht doen zolang ik me er maar goed bij voelde.

heel veel succes met je behandeling!!!

liefs wilma25

Hoi Annieka,

Ik zit er nog maar net, sinds maandag dus dat valt nog mee.

ik heb me dinsdag ziekgemeld van m ´n werk, omdat ik even rustig aan wilde doen en omdat de terugplaatsing niet eenvouding ging.. het lukte niet in een keer om de kateter in m ´n baarmoeder te krijgen..
Maar ik dinsdag m ´n hele klerenkast uitgemest..was aardig kapot s ´middag..

Voor de rest ga ik gewoon naar m ´n werk (op kantoor)  en probeer er niet al te veel over na te denken, wat wel erg lastig blijft..
Dit is m ´n 4e IVF poging..

Heel veel succes en hou ons op de hoogte oke.

hoi hoi,

Voor mij komt het wachtbankje weer in zicht.
Gisteren pregnyl gezet en de komende dagen dus flink aan de klus ...

En dan die vreselijke wachtweken...
Gelukkig gaan we op vakantie maandag voor een paar dagen, dus dat zorgt al voor veel afleiding.

En verders.... werken, beetje afleiding zoeken idd in sporten, bezoekjes en mijn huis poetsen enz...

Gr. mama Peet

hoi hoi

dankjewel dames

ik ga ook maar voor veel afleiding zorgen denk dat dat het beste is, erover nadenken doe je toch wel al is het maar onbewust.

ik ben nu kralen boompjes aan het maken en dat zorgt voor super veel afleiding.

ik ga straks mijn best er maar op doen

liefs annieka

hallo meiden,
ik zit ik in de wachtweek van onze 3-de ivf poging. Ik zit nu op dag 8 en moet dus nog een kleine week wachten......als ik dat red (ik mag testen 25 okt)
Ik heb nu al een paar dagen wat last van mijn buik en ben bang dat dit tekenen van ongi zijn. In mijn vorige pogingen was ik ook al ongi op dag 11. Dus de spannende dagen zijn nu al echt begonnen voor ons.
De andere keren zocht ik ook heel veel voor afleiding: shoppen, bezoekjes ed. Nu echter heb ik heel veel behoefte aan rust. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn met een boekje op de bank, wat tv kijken. Maar....ik moet ook werken hoor, dus dat zorgt ook wel voor voldoende afleiding.

lieve meiden, heel veel succes voor degene die ook op het wachtbankje zitten en een fijn weekend!

Liefst Indy

Terug
Bovenaan