Hoi, hoi, hoi

A

Anoniem

Guest
En dan volgt er meestal een verhaal over een plus op de test, maar ik ben gewoon blij dat de rode duivels langs zijn gekomen!

Na 43 dagen eindelijk ongi. Voor het eerst in m'n leven stond ik erom te juichen :)

Ik kan weer op de lijst, ik hou maar weer 32 dagen aan en kom dan uit op 9 oktober, ronde 3.

Groetjes,
Jade

Hi Jade, lekker voor je joh. Kan je eindelijk weer opgelucht adem halen en nog belangrijker... straks komt de leuke tijd er weer aan hihi!!

Bij mij nog niets te bekennen. Wel af en toe last van m'n onderrug en soms wat ongi achtige krampjes dus denk steeds... daar komt het. Maar nee...

Afwachten maar weer.

Groetjes bieb.

Hoi Bieb,

Had 2 weken geleden dus wel ongikrampen, maar daarna niet meer. Nu weer wel, maar niet vervelend.

Hoop voor je dat het niet zo lang duurt als bij mij of dat je een posi test hebt!

Ik blijf duimen hoor!

Groetjes,
Jade

Hoi Jade,

Ja, balen of super dat je ongi bent. Inderdaad een beetje dubbel. Maar als ik je een tip mag geven voor het berekenen van je cyclus. De cyclussen bij elkaar optellen en delen door het aantal maanden dat je bij elkaar op hebt geteld. Als ik het goed begrijp was je eerste maand 32 dagen en je tweede 43 dagen. Dan zou je uit komen op 37,5 dag dat je gemiddelde cyclusdagen zou zijn, in plaats van de 32 die je nu aanhoudt.

Hopelijk snap je het een beetje. Heel veel succes met zwanger worden !!!!

Heel veel liefs van Biaggi

Terug
Bovenaan