hoi hoi moeders

Hoi hoi,

Ik zal me ff voorstellen..
Hoi ik ben Annemieke en 10weken en 4dagen zwanger... zit op het sept forum

Nu ben ik me een beetje aan het orienteren..
Ik ben helemaal weg van de bugaboo wagen.. maar ik ken niemand die zo'n ding heeft.
Dus ik had gehoopt dat er mischien hier meiden waren die er een hadden/hebben en die mij raad kunnen geven.. wel doen of niet doen?

Heel erg bedankt..

Liefs Annemieke
 
Hoi Annemieke
Gefeliciteerd met je zwangerschap, heerlijk zeg, geniet ervan.
Wij hebben ook gekeken naar de bugaboo, maar hebben uiteindelijk voor de Mutsaert Transaction gekozen. Een lekker stevige wagen ook met 2 kleine wielen vooraan, zwenkt goed. Er zit een bak bij (reiswieg) en over 3 weken gaat 'ie eraf en maken we er een buggy van. Je kan ook de maxicosi erop klikken. Ik vond de bugaboo te duur en te weinig waar voor ons geld en te "iel". Maar goed ook want Jamey is nu 5 maanden, weegt ruim 8 kilo en is ruim 70 cm lang...
Maar ik zou lekker gaan uitproberen,
succesm groetjes Taatje
 
He Annemieke,

Wij hebben wel een Bugaboo en we zijn er nog steeds helemaal weg van. Het is zo'n ontzettende praktische wagen. Hij rijdt ontzettend licht, je kunt hem met één vinger sturen. Je kunt de stang in hoogte verstellen. Als je een stoepje afrijdt, kun je gewoon doorrijden (je hoeft dus niet de voorste wielen 'op te tillen'), hij klapt makkelijk in en de wieg is groot genoeg om de eerste tijd ook als bedje te gebruiken; dat is erg makkellijk als je weg gaat. Daarnaast is hij ook voor vrijwel elk terrein geschikt, ik heb er zelfs op de wintersport mee in de sneeuw gereden. En je kunt het stoeltje en de wieg zowel vooruit als achteruit plaatsen (dus met het gezicht van je kind naar je toe of van je af).
Er zijn vast meerdere fijne kinderwagens, maar we hebben er tot dusver geen spijt van. Duur is hij wel, maar andere kinderwagens vind ik ook niet goedkoop. En je kind kan er tot een jaar of 3 a 4 makkelijk in. En hij kan best wel meer dan 1 kind mee!
Als je overigens de Kameleon neemt, zou je er voor kunnen kiezen om bij een 2e of volgend kind de losse onderdelen (kap, dekje van de wieg etc.) in een andere kleur aan te schaffen. Voor een beperkt bedrag heb je dan als het ware een totaal nieuwe kinderwagen.
Veel plezier met kiezen en ´proefrijden ´!
 
Terug
Bovenaan