hoi hoi ook ik mag me hier weer toevoegen:D

A

Anoniem

Guest
hee dames

ik mag me weer toevoegen op het zwanger worden forum,we hebben besloten dat we afgelopen vrijdag de laatste pil zouden nemen ( ja ik eigenlijk dan he)dus we hopen dat het meteen weer zo snel raak is als bij caithlyn vorig jaar toen was ik binnen 3weken zwanger.

veel mensen vinden het misschien wat vroeg,maar goed ieder zn eigen keus wij zijn er klaar voor en we hebben het geld ervoor (wat natuurlijk ook belangrijk is) dus ja waarom niet toch

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hee lieverd
ik voeg me onder jou toe
wij hebben besloten om na de geboorte van tessa geen pil meer te nemen,

nu hopen wij ook dat we snel de test mogen bekijken van zwanger,

iedereen die het weet vindt het wel vaag
vooral omdat tessa vandaag een half jaar is en ik volgende week dinsdag 18 wordt

maar we willen dit beide heel erg graag,

liefs manuela mama v tessa

quote: mama_manu reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2008 10:51:01'));

hee lieverd
ik voeg me onder jou toe
wij hebben besloten om na de geboorte van tessa geen pil meer te nemen,

nu hopen wij ook dat we snel de test mogen bekijken van zwanger,

iedereen die het weet vindt het wel vaag
vooral omdat tessa vandaag een half jaar is en ik volgende week dinsdag 18 wordt

maar we willen dit beide heel erg graag,

liefs manuela mama v tessa

heej moppie.

nou gewoon lekker doen dan lekker laten denken wat ze willen(die reacties zal ik ook veel gaan krijgen denk van de omgeving) maar boeiend wij zijn er klaar voor en willen dit idd ook beide heel graag,caithlyn word woensdag 6maand dus nou hopen dat we elkaar weer snel mogen gaan volgen na het zwangerzijn forum net als vorig jaar he hihi

liefs patricia mama van caithlyn

ja dat gaan we zeker hopen

en het mooiste is als we dan weer op de zelfde dag uitgeteld zijn

enne dan wel tegelijk bevallen he;)

ik heb me aan de dag gehouden hahahaha

liefs mij(K)

haha ja zal idd heel mooi zijn:p:p ja caithlyn wou er de 01.03.2008 niet uit helaas.had mn bevalling een heel stuk makkelijker gemaakt hahahahaha

Hee Patricia,

Wat leuk dat jullie al voor de 2e gaan!
Nou inderdaad hopen dat je deze keer ook snel zwanger word.
We spreken elkaar wel weer op msn.

Liefs Maaike

heey patricia en manuela.hihih leuk he die zwanger kriebels..wie weet zijn julie snel weer zwanger.ja en idd ja je moet doen wat jullie gevoel jullie ingeeft.ik zou ook zo graag willen.liefs,karin   mama van nicky

Terug
Bovenaan