hoi hoi

A

Anoniem

Guest
Dag lieve allemaal,

ik zit voor het eerst weer achter de pjoeter en wilde jullie toch even mailen hoe die gaat. Ben onwijs beroerd geweest van de narcose en ben ipv 29 nu net een vrouwke van 92 want ik moet nog van de wc afgetrokken worden en uit bed gehaald worden. Vannacht voor het eerst op m'n rechterzij kunnen slapen, voor even dan. Wonden op m'n buik trekken als zo! Verder ben ik best wel een beetje erg jankerig. De dokters hadden het al gezegd; het gaat nu te snel voor je maar als je eenmaal thuis ben ga je nadenken. En dat is ook zo. maar goed, ik ga me niet gekker maken dan nodig want ik heb gelukkig beide eileiders nog en morgen hoor ik hoe of wat. En waar ik aan 1 kant wel blij om ben is dat ik niet al 2 of 3 maanden in feeststemming was omdat ik zwanger was. Dat lijkt me helemaal en ongelofelijke domper. Maar goed, aan de andere kant... het maakt niet zoveel uit denk ik... Zometeen m'n eerste uitje.. bloed prikken.. en morgen weer terug naar el gynaecoloog. Heb al geroepen tegen het mannetje; hij mag niet aan m'n buik komen en er zeker niet in kijken met al die enge dingen want het doet zeer. (af en toe mag je toch nog druilen als een klein meissie??) Morgen ga ik toch gedwee liggen als ie ut vraagt.. maar goed. Eerst vandaag maar weer eens doorploeteren. Stapel DVD's ligt alweer klaar. Ennuh... op naar betere tijden. Mag ik wat vragen lieve dames? Wat is NOD??? Ovulatie of zo?? Kom er maar niet uit!!!

Liefs,
Sandy

Hoi hoi,NOD is de dag waarop je ongi moet worden ,maar dit niet wilt natuurlijk,ik ben zelf ook geopereerd en nog beroerd van de narcose,ik wil je heel veel sucses wensen met je herstel,en dat je gauw weer kan klussen net zoals ik ,gr manuela

hoi Sandy,

Ja hoor ik vind dat je nog steeds af en toe een klein meisje mag zijn, zeker na zo'n rot operatie.

Wat hebben ze nu precies gedaan en hoe kwamen ze erachter?

nod is niet ongesteldheids dag dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar liever niet natuurlijk,

Heel veel sterkte morgen bij de gyn en als ie raar gaat doen dan duw je hem/haar maar gewoon weg hoor!
girlpower!

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan