A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
teneerste voor iedereen die zwanger is geworden GEFELICITEERD met een dikke zoen!!
Ben hele tijd niet geweest omdat het door iedereen aangeraden wordt "ben er niet zo mee bezig en BINGO" welnu hier nog geen bingo ???
Was vandaag bij vriendinnetje opbezoek die net een kleine heeft gekregen..
Oo wat zijn is ze mooi, wat zijn is ze lief en klein..snik snik..
Heb haar hele tijd op de arm gehad en naar haar gekeken..
Wij zijn ook terug van vakantie uit hurghada, errug lekker gehad maar ik weer vreselijk aan de diaree.. VRESELIJK.. natuurlijk lekker veel geklust en van elkaar genoten..
We zijn weer helemaal super verliefd..
Nu hier mijn vraag.. hebben voor de vakantie het sperma van vriendje ingeleverd maar O, crisses wat was dat weinig!! vorige poging was het zelfs nog minder!! Oke om beeld hier van te krijgen, snuit je neus en dat is het ongeveer.. de 2de keer was het een groot snotje??? Is dat normaal??
Maandag moeten we naar ziekenhuis en ben heel benieuwd wat ze daar gaan zeggen.. Heeft iemand hierme ervaring??
Kimpansee, hoe is het?? hier alles lekker!! hoe was je vak? Heb je nog veel afspraken in het ziekenhuis??
Heb je gemist..
xx
Petra uit H,
Had jij wel een goed hotel?? dat van ons was echt heel waardeloos??
Hoe bevalt het getrouwde leven??
Hoe gaat het met zwanger worden?
Tot heel snel
liefs anne
xxxxxxxx
teneerste voor iedereen die zwanger is geworden GEFELICITEERD met een dikke zoen!!
Ben hele tijd niet geweest omdat het door iedereen aangeraden wordt "ben er niet zo mee bezig en BINGO" welnu hier nog geen bingo ???
Was vandaag bij vriendinnetje opbezoek die net een kleine heeft gekregen..
Oo wat zijn is ze mooi, wat zijn is ze lief en klein..snik snik..
Heb haar hele tijd op de arm gehad en naar haar gekeken..
Wij zijn ook terug van vakantie uit hurghada, errug lekker gehad maar ik weer vreselijk aan de diaree.. VRESELIJK.. natuurlijk lekker veel geklust en van elkaar genoten..
We zijn weer helemaal super verliefd..
Nu hier mijn vraag.. hebben voor de vakantie het sperma van vriendje ingeleverd maar O, crisses wat was dat weinig!! vorige poging was het zelfs nog minder!! Oke om beeld hier van te krijgen, snuit je neus en dat is het ongeveer.. de 2de keer was het een groot snotje??? Is dat normaal??
Maandag moeten we naar ziekenhuis en ben heel benieuwd wat ze daar gaan zeggen.. Heeft iemand hierme ervaring??
Kimpansee, hoe is het?? hier alles lekker!! hoe was je vak? Heb je nog veel afspraken in het ziekenhuis??
Heb je gemist..
xx
Petra uit H,
Had jij wel een goed hotel?? dat van ons was echt heel waardeloos??
Hoe bevalt het getrouwde leven??
Hoe gaat het met zwanger worden?
Tot heel snel
liefs anne
xxxxxxxx