Hoi Hoi

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi...Wat een gezellige site, heerlijk! Emmie is mijn naam, 21 jaar oud, en getrouwd,   Wil ook dolgraag zwanger worden, maar het lukt niet erg! ben nu met de 8e maand bezig... maar de aanhouder wint he! een beetje een rare voorstelling van mij, maar ben nu eenmaal een beetje chaotisch...groetjes allemaal!!

Hoi Emmie

Ik zou zo mijn naam kunnen invullen in jouw stukje. Wat geienig is dat. Nou goed zal me ook even voorstellen (hoewel dat eigenlijk dus niet nodig is.....)

Ik ben Annet, 2 bijna 22 jaar oud. Ik ben getrouwd en nu in ronde 8 voor onze eerste baby. Je ziet het, verschilt niet veel.

Welkom hier, je zal je denk ik gauw thuisvoelen. Enne, als je eigenlijk geen tijd hebt moet je het niet doen want dit forum werkt VERSLAVEND!!!!!!!

Liefs Annet

Ja, dat heb ik gemerkt! mijn eten was ik straal vergeten! nou ja...wat leuk dat je bijna hetzelfde hebt als ik!   ik zat me eigen al af te vragen of ik wel normaal gezond was ofzo, maar ik zie dat ik gelukkig niet de enigste ben, die al 8 maanden zit te wachten....best moeilijk, mijn broer en schoonzus zijn eind mei getrouwd, ook een kinderwens, en is nu al 2 maanden! vanmiddag was ze voor het eerst bij de verloskundige, en die hoorde het hartje al! Ik ben hartstikke blij voor dr, ze zal aan mij niks merken! hebben daar nog meer mensen last van?? ik heb dan echt ff een dip! en voel me zeeeeer ego!!
doeg doeg

Hoi Emmie!

Volgens mij hebben we het allemaal wel eens gehad. Je misgunt het ze niet, maar je wilt het zelf zo graag dat het moeite kost om enthousiast te zijn. Voel je niet rot! Op een gegeven moment went het idee, en wie weet ben jij de volgende!

Groetjes,
julide

Terug
Bovenaan