hoi hoi

A

Anoniem

Guest
hoi hoi (ha dat is de tweede keer...)

ik ben een beetje nieuw hier althans voor de meesten denk ik en voor de anderen niet.....
ik zat hier namelijk al eerder in juni ......
ik werd toen vrij snel zwanger (ronde twee) en ging toen naar het maart 2006 forum alleen is het helaas mis gegaan met 8 weken   (en ben toen gecurreteerd op 23 juli)...

op dit moment gaat het weer redelijk met me, met af en toe dip-dagen en dan ben ik vrij emotioneel, maar de laatste week gaat het toch wel lekker met me... voel me niet meer zo emtioneel.. ik hoop dat het zo blijft......

mijn manneke en ik zijn het er allebij overeens .. we gaan er weer voor......hihihahahahohoh

het is nu elf dagen geleden dat ik ongi ben geworden.... dus de dagen komen er weer aan.....  denk ik al thans

ik weet alleen niet hoe mijn cyclus is (vergeten bij te houden de eerste maand en de tweede maand was het dus al raak)............en wanneer ik dus vruchtbaar ben... wie weet dit hoe je dat kan zien/voelen..als je niet weet hoe lang je cyclus is ??????....
en kan je die vijf weken nadat je gecurreteerd bent ook als een cyclus meerekenen of niet????

ik hoop dat ik weer snel zwanger kan worden....... maar vind het best wel spannend allemaal en af en toe best angstig........

nou meiden ik hoop dat het hier net zo gezellig wordt als de vorige keer en als op het forum zwanger worden na miskraam  ( leuke en lieve meiden daar)

en ik wens iedereen heel veel plezier() en geluk toe..

liefs tobi

p.s horen julie nog wel eens iets van halloweeni
..

He Tobi,

Wat rot voor je zeg!
Fijn dat je je nu wat beter voelt en dat jullie er weer voor gaan.
Ik kan me goed voorstellen dat je best nog wel emotioneel kan worden van dit hele gebeuren.
Ik hoop dat het weer snel raak mag zijn en dat het deze keer wel goed blijft gaan.
Je kan eens kijken op babybrabbel daar heb je cycluskalenders misschien heb je daar wat aan.

Liefs Bibbi

Hoi Tobi!
Vreselijk verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je nog heel emotioneel kan zijn. In ieder geval welkom terug! Ik ben zo'n beetje verslaafd aan het forum, dus ik vind het hier heel gezellig.
Even kijken, als 11 dagen geleden de eerste dag van je cyclus was en je er van uit gaat dat je een gemiddelde cyclus hebt van 28 dagen, dan zou je nou in je vruchtbare periode zitten en staat je eitje op springen. Het zou kunnen zijn dat je al een beetje last hebt van buikpijn??? Hoeft naturrlijk niet persé hoor. Hoe dat zit met de periode rond je curretage weet ik niet. Hou nu vooral goed in de gaten hoe lang je cyclus is dan  weet je  volgende maand waarschijnlijk beter wanneer je vruchtbare dagen zijn.
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.
Liefs Nicole

p.s. ik weet niet of halloweeni er nog steeds is maar volgens mij (don't shoot me if I'm wrong) is ze wel zwanger. als je even terug bladert zie je wel ergens een zwangerlijst staan

Hoi Tobi,
wat K**** zeg. wel goed dat jullie er weer helemaal voor gaan. veel sterkte en plezier met klussen.
Gr. Danielle

ps, volgens mij heb ik vorige week ook een berichtje gelezen dat Haloweeni zwanger was

Hoi Tobi,

Natuurlijk ben je hier net zo welkom als op het zwanger na een miskraam forum! Ik kom er zelf ook nog regelmatig. (heb in april een mk gehad)  Vooral in het begin heb ik er heel veel aan gehad. Momenteel lees ik er nog wel, maar ben meer hier te vinden. Zal ook wel komen omdat ik hier de lijst bij hou.
Meid, wat hakt een mk er toch in. Goed dat jullie er weer voor gaan! Ik hoop dat het gauw weer mag lukken, en dat er dan een pracht kindje van komt!

Groetjes, Kat

Oeps, vergat te vertellen dat Halloweeni idd zwanger is. Ik denk dat ze op het april 2006 forum zit, zolang er nog geen mei 2006 forum is. Haar gegevens staan op de zwangerenlijst. Daar moet je even een stukje voor terug bladeren. Vlgs mij blad 2.

Kat

Hoi lieve meiden!!

Moet eerlijk zeggen dat het toch leuk om te lezen is dat ik gezocht wordt, en dat men ook nog weet waar en wat ik ben!!  Doet me wel goed.

Maarre Tobi, toch dus maar even terug op ons "oude" forum he, alle nieuwe meiden zijn ook heel lief hoor! Lastig dat je cyclus nu even moeilijk uit te rekenen is he, ik weet ook niet hoe dat precies na curretage zit. Kan me voorstellen dat het niet meteen weer is zoals het was, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!!

Ik hou je in de gaten hoor,    wees niet bang . Ik lees lekker met je mee hoe het je gaat.

Liefs Hallow

hoi hoi allemaal

halloweeni
waar zit je dan, hoor je wel maar zie je niet of ik zoek verkeerd..

inderdaad, leuke meiden hier, wat ik zo allemaal lees is erg positief en lief en gezellig.... wel fijn hoor want iedereen heeft dat echt nodig en dez onzeker en spannede periode en als je dan kan praten met anderen is dat heel fijn, want als je bezig bent wil je het echt nog niet tegen bekenden zeggen.......tenminste zo denk ik erover..

liefs tobi

Terug
Bovenaan