hoi hoi

A

Anoniem

Guest
hi meiden,

Ben er voor het eerst sinds 2 maanden...en zie een heleboel nieuwe namen. Dus zal ik me ff opnieuw voorstellen. Ik ben Dre en mijn man en ik zijn vorig jaar november begonnen met het proberen zwanger te worden.

Ik heb steeds buikpijn aan mijn rechterkant, onderin. Vorige week ook toen dacht ik dat is mijn eisprong, maar ik heb het nu weer. Eergisteren had  ik last van slijm (doorzichtig en draderig) het was maar eenmalig. Ook doen mijn tepels pijn en ben ik moe en heb ik steeds zin in gezond eten (met uitzondering van vandaag heb namelijk patat gehad.) Ook ruik ik heel erg sterk en voel ik me opgeblazen. Ik weet niet hoe ik me moet voelen....het is zo onzeker..

Wie kan me helpen, wat betekent die buikpijn rechtsonderin (en de rest) heb op 8 november mijn NOD .(zijn het vroege ongesteldheidstekenen????)

Groetjes Dre

hoi dre

het is moeilijk te zeggen maar zodra je slijm draderig is dan heb je je eisprong heb ik gelezen en de pijn in je buik wil ook zeggen dat dat er mee te maken heeft en last van je borsten heb ik ook als je nod in de buurt komt dus daarom is het moeilijk te zeggen de een is zwanger de ander heeft gewoon de verschijnselen van een zwangerschap je lichaam kan je goed voor de gek houden heb ik al gemerkt ik ben al 7 maanden bezig

en heb steeds die kwaalen ik heb het nu maar ff van me af gezet dacht ik maar ik droom er wel steeds over het is wel moeilijk wat je lichaams taal is

ik hoop dat je zwanger bent
groetjes engel 35

Hoi Dre!

Wat raar he, al dat slijm, ik heb er ook last van terwijl mn ei al geweest is. Als mijn cyclus 28 dagen is, dan is de 7e nov mn NOD. Maar goed de vorige x was het 30 dagen en daarvoor 40 (na het verwijderen van mn spiraal)
Heb jij er op het internet iets over kunnen vinden? Over het slijm?
Ik lees wel allemaal innestelingen in combi met bloed maar niets over helder slijm...

Groeten Mamaloe

Hoi,

Ik heb er wel wat over gelezen. Het kan baarmoederslijm zijn, met als teken zwangerschap, maar het kan ook een teken van menstruatie zijn. Dus het kan 2 kanten op gaan. Ook verlies je vaak slijmproppen tijdens je eisprong, maar dat was bij mij op vrijdag 27 okt dacht ik, en die slijm daarna was op 1 november....ik snap er niets van. Ik heb in aug een MK gehad en dacht dat ik nu wel herkenning zou hebben met de zwangerschapstekenen maar ja nee dus. Ik herken het niet of het zo is of niet. Ik wacht maar af. We zien het wel. NOD is overmorgen....ff spannend

Groetjes

hej dre,

je zegt dat je erg sterk ruikt, waar ruik je erg sterk?
Ik heb dat dus ook!

xxx

Hoi,

Zou je met die pijn in je onderbuik misschien geen last van je blindedarm kunnen hebben? Die zit ook aan de rechterkant....
Tja, en verder, ik kan je helaas niet helpen. alleen dat ik twee hele verschillende zwangerschappen had aan het begin. Bij mijn oudste was ik al misselijk voordat ik testte en bij mijn tweede zwangerschap had ik tot een week of 7 nergens last van.
Succes

Hey !

En, en, en, en....vandaag je NOD, hoe is het ermee?

Groeten van Miena.

hoi meiden,

Heb mijn nod gehad, en nog nergens last van. Ben wel de hele dag misselijk en moet vaak kokhalzen...Ook ben ik ontzettend moe. Durf niet te hopen...zou het dan misschien zo zijn??

Mijn borsten zijn ook anders heb steken..ze zijn niet echt gespannen, maar zijn zachter en het tepelhof ook, zachter dan normaal. Maar ik heb ook lage rugpijn dus dat kunnen ook de duivels zijn.

Ik heb 2 testen gekocht maar ik wacht nog maar ff...

Dre

Terug
Bovenaan