hoi hoi

A

Anoniem

Guest
hoi dames....ben 1 dag overtijd en heb net test gedaan en is negatief snap er niks van ben altijd op dezelfde dag ongesteld maar tog geef de test negatief aan weet niet wat ik doen moet

een paar dagen en dan weer proberen en anders ff naar de huisarts.
succes

Hoi!
Kbegrijp helemaal dat je nu wilt weten wat er aan de hand is....maar je zult echt even geduld moeten hebben. Deze uitslag wil namelijk nog niets zeggen, dus zowel niet positief als negatief...gewoon over een paar daagjes nog eens proberen!
Zelf ben ik de afgelopen maanden behoorlijk regelmatig (per maand) ongi geweest, en nu 3 weken overtijd met negatieve test...is erg moeilijk om geduldig te blijven. Ik ben vanmorgen naar de HA geweest en er wordt nu een bloedonderzoek gedaan.
Maar zover is het voor jou nog niet, zolang er nix gebeurt gewoon over 4 dagen nog eens testen!
Liefs, Brosje
P.s.: mijn HA zei dat zwtest van Apothekers momenteel meest betrouwbaar is...

Hoi Mariska,

Ik heb gisteren ook op jou berichtje "dringend" gereageerd. Hierin gaf je aan dat je afgelopen 11 augustus bent bevallen.

Ik had o.a. hierin gezet dat je cyclus na een bevalling tot een jaar lang onregelmatig kan zijn, ook al was je daarvoor altijd stipt op tijd.

Groetjes,
mama van Tijs

Hmm, raar hè die testen, welke gebruik je?? Ik ben nu bijna 1 week overtijd, maar probeer van't weekend weer te testen, want de laatste van eergister was een supervaag streepje, maar het kan wel positief zijn, het blijft spannend!
Waarschijnlijk zit er bij jou nog niet genoeg hormoon in je urine, zodat het nog niet aantoonbaar is in de test. Is per test ook wel wat verschillend vind ik..

Terug
Bovenaan