Hoi Hoi

Hoi Hoi,

Hier weer even een berichtje van mij!

Hoe gaat het nu met jullie? Hebben jullie al (veel) kwaaltjes?
Ik heb er wel een paar en had een paar vraagjes:
Ik heb ineens heel erg last van vermoeidheid en ik weet niet waar het door komt, maar ik moet persé een middagdutje doen, want anders haal ik 21.00 uur niet eens. Weten jullie hoe dat ineens komt? Mijn ijzer en Hb gehalte is goed, maar ik moet er wel bij vertellen dat ik een lage bloeddruk (80/40) heb en ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben, maar die bloeddruk heb ik al zo'n 6 weken, maar sinds 4 dagen ben ik echt heel erg moe.

Vraag 2: wat te doen tegen puistjes???

Vraag 3: Hebben jullie ook al een behoorlijke buik? Ik bedoel; ik ben nu 19 weken en ik heb gewoon een toeter!!! (nou vind ik het wel heel erg mooi hoor hihi), maar ik ben gewoon benieuwd hoever jullie buik is en hoeveel weken jullie zijn...

Zo dat waren mijn vragen (sorry hoor, maar het is zo fijn om er met jullie over te praten!).
Ik voel mijn kindje nu al behoorlijk en ook mijn (toekomstige, 19 mei) man voelt hem/haar al, zo leuk! Ja ben er zo blij mee en mijn man is er ook zo leuk mee: elke keer voelen en hij leest er heel veel over (hij kan zelf wel de verloskunde in, hij weet altijd een antwoord op mijn vragen) en dat is ook fijn, zo'n steun en toeverlaat.

maar goed, ik ga niet meer zemelen en lekker richting bed (met kruikje).

Liefs mariska 2
 
Hoi mariska, ik zelf ban 17 weken zwanger en sinds een paar dagen ben ik ook harstiokke moe, ik ban zelfs vandaag thuis gebelven van mijn werk, je halt de 21.00 nog , nou ik lig meestal al rond half 8 op mijn bedje. Ik zou niet weten of het met je bloeddruk te maken kan hebben.

Ik h eb zelf weinig last van puistje, maar heb op dit forum wel gelezen dat iemand er tea trea creme(weet niet of ik het goed schrijf) erop deed en waren binnen twee weken verdwenen.

Wat leuk dat je 19 mei gaat trouwen, wel spannend hoor, geniet van de dag deze is zeer snel voorbij.

Mijn buik begint ook al aardig te groeien, ik kon met de 7e week al niet meer een fantsoenlijke broek aan.

goetjes joyce
 
Hoi Mariska,

Ik ben nu bijna 12,5 week en sinds kort niet meer zo heel moe. De eerste 11 weken kon je me wel gewoon opvegen, de hele dag door supermoe en geregeld misselijk. Dat wordt nu langzaam aan wat minder gelukkig.
Ik heb gelukkig (nog) geen last van puistjes, maar heb inderdaad hier geregeld iets gelezen over die crème.

En sinds vorige week begin ik een heel klein buikje te krijgen, maar het stelt nog niet zoveel voor hoor. Maar jij bent alweer heel wat weken verder, dus wie weet zit ik tegen die tijd ook al met een fikse toeter. Ergens wel lekker, want dan zien mensen gewoon dat je zwanger bent. Nu zien ze alleen iemand die een beetje dikkig lijkt, bleeh! Dus ik zit nog in mijn gewone broeken, maar niet lang meer!

Succes en alvast heel veel plezier met je bruiloft!
 
ik had daar in het begin van mijn zwangerschap ook erg last van.
Ik haalde gewoon Clearasil (gevoelig huid). 3X per dag mijn gezicht reinigen en na een tijdje was het weg.
Nu aan het einde (ben vrijdag uitgeteld, puf), steken de puistjes weer de kop op. Gewoon terug mijn clearasil bovenhalen en ik ben er vanaf.
Hopelijk werkt het bij jou evengoed.

Groetjes, Mirjam
 
Ik zag dat je je berichtje om 00.15 uur 's nachts heb verstuurd.... Misschien helpt het tegen de vermoeidheid om 's avonds wat vroeger te gaan slapen. Het kan zijn dat je lichaam nu meer slaap nodig gaat hebben. Je kindje vergt steeds meer energie van jouw lichaam, zeker omdat je blijkbaar al een flinke buik hebt met 19 weken!

Succes ermee en veel plezier met je bruiloft!
 
hai hai mar

zo 19 mei, dat wist ik zelfs nog niet eens!
komt al heel snel dichtbij he?

en die kwaaltjes meid, maar je er niet te druk om.
is niet goed voor jou en niet goed voor de kleine.

nou khoop je snel weer te spreken

groetjes dolfijntje
 
Hai!

Wat fijn dat jullie zo snel reageerden!
Was inderdaad de eerste 3 maanden ook moe en later niet meer, nu dus weer wel...(de reden van mijn late berichtje was omdat ik de hele dag al in bed gelegen heb, had vrij gelukkig, en daardoor niet meer kon slapen.)

Enne....Maria2, ja ik vind zo'n toeter helemaal geweldig! Hihi, kan ook al een buikband om en het is fijn om het te laten zien. Vooral toen het weer zo mooi was, ow heerlijk!

Liefs Mariska 2

Ook bedankt voor de puistjes tips: ga morgen gelijk ff de créme halen.
 
Terug
Bovenaan