hoi hoi

Hallo allemaal

Las ook altijd op het andere forum mee maar denk dat dit beter bij me past.
We zijn 10 maanden geleden met de pil gestopt en sindsdien een hele onregelmatige en lange cyclus.
Gisteren ongi geworden na 60 dagen.
Hou wel mijn temp bij maar daar kan ik eigenlijk niet zo heel veel wijs uit, het is vaak net een ping pong tafel.
Geen duidelijke eisprong waarschijnlijk.
17 mei heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn en vind het allemaal best eng, maar ja we gaan er gewoon voor.

kan iemand mij een beetje vertellen wat er zoal gedaan word bij het eerste bezoek.
Gewoon een gesprek of word er al gelijk actie ondernomen

groetjes patricia

Hoi Patricia,

Ik ben 19 april voor hetzelfde euvel naar de gyn geweest en bij mij werden er wat vragen gesteld over hoe mijn cycles was voordat ik de pil gebruikte,,,wist ik dus niet meer echt stom,,,en of ik misschien antidepresivia slikte, want dit schijnt ook invloed op je hormoonhuishouding te hebben. En vervolgens moest ik naar het lab,,meteen bloedprikken. Mijn gyn zei ik kan al heel wat wijzer worden als ik je bloed laat nakijken of er voldoende van een bepaald hormoon in zit. 10 mei krijg ik de uitslag en dan doet hij verder onderzoek..Mijn vriend moet donderdag zijn portie inleveren en daar krijgen wij de 10e ook meteen de uitslag van!! Erg spannend dus!!

Maar bij iedere gyn is het weer anders, want sommige meiden krijgen wel meteen een inwendige echo en andere moeten eerste nog een tijdje gaan tempen,,Ik liet mijn temp-lijst van de vorige cycles zien, maar daar had ik dus geen eisprong gehad zei hij. Vergeten te vragen hoe het dan kan dat je toch ongi wordt!!

Als dus blijkt dat ik geen of geen goede eisprong heb, dan krijg ik medicijnen om de boel op te wekken!!

Wat rot is dat toch he,,,zo`n onregelmatige en lange cycles bah!! Ik ben ook al vanaf Junig vorig jaar van de pil af!!

Liefs moi xxxx

Hoi patricia, bij ons werd gelijk actie ondernomen. Ik moest bloed laten prikken, inwendige echo, baarmoedermond werd bekeken. MIjn man kreeg ook een lichamelijk onderzoek, en moest zijn zaad inleveren.
Maar ieder gyn is weer anders hoor.
succes laat effe weten hoe het ging?

liefs molly.

Hallo dames,

Ik ben afgelopen maandag naar de ha geweest omdat ik ongelooflijke lange onregelmatige cyclussen heb van 45 tot 56 dagen. Temperatuur sinds anderhalve week. Huisarts zei dat ik moet blijven tempen, en krijg binnen twee weken waarschijnlijk een bloedonderzoek dus inderdaad spannend hoor. ik duim voor jullie.

Terug
Bovenaan