Hoi,hoi

Een paar dagen niet op t forum geweest,kwam er ook een paar x niet op,erg vervelend, maar wat is er weer veel te lezen zeg en gelukkig ook wat hele goede berichten.
EL,MELISSA,STEFFI ontzettend GEFELICITEERD met jullie zwangerschap,echt geweldig en nu maar lekker genieten!
Suus, ben jij al bezig met je 9de behandeling en het is jou getal 9 dan moet t goed gaan zal ontzettend voor je gaan duimen!Moet je trouwens bij de gonal-f ook pregnyl spuiten (wij beginnen hier volg.mnd mee) Jij had het ook nog over een ander medicijn???
Inge, spannend zeg die kijk operatie hopelijk komt er toch wat positiefs uit en echt belachelijk dat die gyn. zo kortaf deed ppfffff.
Lena, probeer lekker positief te blijven en ga naar de h,a. wanneer je er zelf aan toe bent, lijkt me erg belangrijk!
Ik reageer maar even zo op ieders verhaal anders is t zo ver terug lezen!
En nu maar hopen dat t zwangersschaps-virus op dit forum is belandt, we gaan de goede richting in ieder geval op!!!!
Groetjes Pluk

ps,HENDRIKA, ben je er nog wel,lees weinig van je, voel je al wat van binnen, ik hoop t.Spreek je nog,ok.

Hoi Pluk!

Ook weer even online, gezellig meis!
Volgens mij is het virus hier echt neergestreken! Nu wij nog!
Hoe is het met jou nu? Jij zit in de 'slopende weken' of valt het je allemaal nog mee? Wanneer is precies jouw NOD?

Ik mag pas om 23:00 uur weer een spuitje zetten, we spuiten er wat af deze week! De rijping kwam niet erg snel op gang, ik moest maarliefst 6x spuiten! Eerder 3 keer dus ik hoop van harte dat het bijdraagt aan een stevige basis! Zodadelijk moet ik Ovitrelle spuiten en dan wordt m'n eisprong binnen 24-36 uur opgewekt. Ik moet dan vrijdag naar de gyn. voor de inseminatie. Ik hoop maar heel erg dat er wel 2 mooie grote follikels zitten....en dat het nu eindelijk een keer raak is! IVF lijkt me zwaar nl.

Ik heb ook wel een x (in het begin) pregnyl gespoten, maar Ovitrelle is een nieuwer medicijn zei m'n gyn., ook een eisprongopwekker dus.

Meis, we zitten samen in dit schuitje en hopelijk eten we snel een roze of blauw BEschuitje!
Maar we trekken elkaar er door hoor!

Liefs van Suus

He Plukker,

tuurlijk ben ik er nog...heb alleen een paar drukke dagen achter de rug. Onze oudste ging maandag op schoolkamp en is sinds gistermiddag weer terug. Beetje sjaggie, maar ja...Pubers he???
En onze jongste was maandag ook op schoolreis. Een rustige dag dus.

En verder had ik geen nieuws, heb hier wel gelezen natuurlijk.

En of ik wat voel? Ik weet het niet hoor! Voel me wel ontzettend moe. Uitgaande van mijn laaste cyclus zou ik denken dat ik volgende week dinsdag of woensdag weer ongi zou moeten worden..Wachten dus maar...

En hoe is het met jou?? Voel JIJ al wat dan?? Ik lees van je....

Groetjes Hendrika..................

He, geweldige meiden,
Met mij alles goed, ben eigenlijk niet zo heel erg bezig met of ik wel/niet zwanger ben, ga er eigenlijk al van uit van niet omdat ik nu voor de 4e x ki heb gehad en ik heb echt zoiets van waarom zou t nu wel zijn gelukt en de vorige 3x niet (heb hier geen naar gevoel over hoor) maar ik ga echt voor de volgende keer omdat we dan met de gonal-f gaan beginnen en dan gebeurt er even wat anders wat de kansen weer vergroot. Mn NOD is (ook)+- di/wo ,de 15e is het dan of niet??.De vorige x was ik dan nu al erg bezig met wel/niet,steeds denken met alles wat ik binnenin me voelde, o zou t zo zijn, dat heb ik nu helemaal niet daardoor duren de dagen ook niet zolang en ik vind dit eigenlijk wel prettig!!
He, meiden het virus is in dit forum geslagen dus voor ons moet t ook snel raak zijn, daar gaan we voor en geven de moed niet op!!!
Voor jou ook Suus, t moet gewoon lukken en geen ivf (maar je zou hier wel voor gaan als t dan toch nodig is??)Hoelang ga je dan nog door met de inseminaties?? Ik zal morgen ontzettend voor je duimen, 23.oo spuiten dus dan krijg je morgen rond 12.30.uur de super kikkervisjes van je man, ik straal dan warmte naar je uit van 12.15 tot 13.30 ok, wie weet helpt het! Heeeeeel veeeel succes!!!!!
Groetjes Pluk

Hee lieve Pluk,

Ook nog even hier een reactie omdat ik het niet laten kan!
Fijn dat jer er relaxed onder bent zoals je schrijft... Hopelijk slaat bij jou GonalF aan, maar je hebt eerst nog een kans met deze KI, je weet maar nooit!

Deze poging bij mij is mij een raadsel, alles is anders dan de vorige 2 keren! Zoals ik al schreef had ik deze keer een latere rijping en waarom de gyn.me nu op wo.avond ovitrelle laat spuiten waarbij de inseminatie op vrijdag plaatsvindt snap ik ook niet helemaal. Ik hoop alleen maar dat het bevordelijk werkt voor de eitjes en een superDIK baarmoederslijm, we zullen het morgen zien.

Ik voel je warmtestraaljes hier helemaal hoor, echt lief van je!
Ik spreek je morgen weer,
slaap lekker,
liefs van mij

Terug
Bovenaan