hoi hoi

Reageer ff hier is wel zo makkelijk.

Inge,
Hoe is het met jou? Ben wel benieud naar je operatieverhaal. Met lijnen gebeurt nog niets. Ben maar 4 ons kwijt! Zelfs terwijl ik zo ziek geweest ben. Maarja we gaan gewoon weer sporten en dan zien we wel.

Anoniem,
Er zijn geen slaven gebruikt bij het bouwen! Dat is een misvatting die veel mensen hebben. Er is wetenschappelijk bewijs dat die bouwers erg goed verzorgd werden en zeker als ze ziek waren. Dat doe je niet als het slaven zijn. En antibiotica is niet erg als je zwanger wilt worden. Daar wordt rekening mee gehouden, daarom heeft de arts direct een bloedtest laten doen. Mocht het zo zijn krijg je gewoon een alternatief.

Miranda,
Je ik was erg overrompeld door alles. Niet te bevatten gewoon. Maar ik ga zeker weer terug.

Suus,
Hoe was het feest? Wel jammer van het weer he, echt hollands. Hopelijk is je feestje niet in het water gevallen. Ik moest aan de antibiotica omdat ik een acute maag-draminfectie had en een blaasontsteking die omhoog "liep" (naar mijn nieren toe). Maar ik ben er weer bovenop, alleen erg snel moe nu. Maar dat komt ook wel weer goed.

MoMo,
Ik hoop erg dat je goed nieuws hebt op de 11e. Echt spannend zeg. Ik las dat je erg veel last had van de IUI. Kreeg je niets om je te relaxen? Ik ga voor je duimen dat je eerste IUI gelijk raak is. Dat is pas geweldig. Ik draai ze blauw voor je!!

Meiden tot morgen weer!!!

Liefs Claudy

Hoi Claudy,

Nou ik had niks gekregen om te relaxen maar ik had ook niet verwacht dat het zoveel pijn deed. Ik was ook niet zenuwachtig ofzo omdat het onverwachts kwam die IUI, ik had het 3 dgn later verwacht...

Ik hoop echt dat het de eerste raak is want ik wil niet echt nog een 2e keer (heb er wel alles voor over hoor) ook omdat de clomid ook slecht viel bij me (werd er depressief van) en ook de ingreep zelf zie ik er heel erg tegenop voor een 2e keer....
Maar de symptomen zijn nog steeds goed! Nog 6 dgn wachten!!!

Spreek je gauw...

dikke KUS
MoMo

Hoi MoMo,

Vind het jammer voor je dat het zo'n pijn deed. Nu heb je een soort angst voor de tweede keer. Maar als het zo doorgaat komt er geen tweede keer!!

ik denk aan je.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan