Hoi, hoi

Ben vanmorgen weer voor het eerst  ongesteld geworden

Dat dat ook nog eens plezierig kan zijn he, best raar haha.

Zo, dat moest ik ff kwijt, hihihi.

Fijne dag nog allemaal!

Doei, doei

Jaikke

--------------------

-> slecht nieuws ; geen kloppend hartje te zien...
~3/4 oktober: miskraam

~5 dec: weer een positieve test :)

~2 jan: weer een echo zonder kloppend hartje....
~13jan.: 2e miskraam gehad:-(

Hoi Jaikke,

Gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt. Ik was ook erg blij toen ik na mijn bbz weer ongesteld werd, duurde voor mijn gevoel maanden. Een heerlijk gevoel is dat zeg. Nu hoop ik voor je dat je niet al  te vaak meer ongesteld wordt en dat er snel weer een wondertje in je buik mag zitten.

Groetjes Jessica

quote: jessica1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2007 15:15:47'));

Hoi Jaikke,

Gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt. Ik was ook erg blij toen ik na mijn bbz weer ongesteld werd, duurde voor mijn gevoel maanden. Een heerlijk gevoel is dat zeg. Nu hoop ik voor je dat je niet al  te vaak meer ongesteld wordt en dat er snel weer een wondertje in je buik mag zitten.

Groetjes Jessica

Dankjewel!

Ik hoop het zo.....

Ben jij inmiddels  al weer zwanger??

Gr. Jaikke

meis, wat fijn!! Een nieuw begin weer...
Zijn jullie er al uit of je t gelijk weer wilt proberen? Spannend hoor....oh oh oh

Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en hoop echt dat we gauw weer zs-praatjes kunnen ophangen!

Veel liefs en een dikke knuffel van mij!

quote: kindjemaken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2007 16:06:53'));

meis, wat fijn!! Een nieuw begin weer...
Zijn jullie er al uit of je t gelijk weer wilt proberen? Spannend hoor....oh oh oh

Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en hoop echt dat we gauw weer zs-praatjes kunnen ophangen!

Veel liefs en een dikke knuffel van mij!

Ja fijn he !

Ik zat net te denken, ik moet Lot nog ff mailen, maar je weet het nu al

En waarschijnlijk gaan we er zo wel gelijk weer voor.

Hebben echt geen geduld, erg he, hihi.

Lfs van mij!

Hoi Jaikke,

Nee ik ben helaas nog niet zwanger. Mijn vriend en ik willen het graag nog spontaan doen zeg maar dus we klussen wel maar niet altijd op mijn vruchtbare dagen. Probeer er stiekem wel rekening mee te houden hoor, weet hij alleen niet
Maar ook is mijn cyclus niet meer gewoonzoals voorheen, de ene keer 25 dagen de andere keer 31. Dus het verspringt nogal. Wel hebben we al een gezonde dochter van 20 maanden, maar hoop snel nog een wondertje erbij te hebben.
Onze tijd komt nog wel!

Liefs Jessica

Hoi Jaikke,
Heerlijk voor je dat het allemaal weer functioneert en jullie er weer voor kunnen gaan!. Ikzelf zit nog te wachten na mijn curetage op 16 januari op de eerste ongesteldheid. Ik hoop echter dat ie wegblijft want ik voelde me eigenlijk al meteen weer strijdlustig en zijn er flink voor gegaan!. ( na mijn 2 eerdere MK duurde het echter 6w voor de menstruatie kwam dus zal nog even geduld moeten hebben)
Hoop dat we binnenkort weer lekker zwanger zijn en alles goed gaat,
Liefs Roos

Terug
Bovenaan