Hoi hoi

Hoi pipeloi!

Ik ben er weer een keer 'eindelijk' Ik heb de laatste tijd erg weinig gereageerd! Niet dat ik jullie niet meer lief vind hoor!!! Maar zat een beetje in een dipje en had niet zoveel zin om te reageren.En ben erg druk geweest.  Thomas heeft veel aandacht nodig!  Maar ik ben er nu weer hoor!!
Met Thomas gaat alles goed. Wordt al een hele kerel en
is super ondeugend maar wel op een leuke manier. Hij klimt op de tafel en vindt het erg leuk om op de bank te klimmen en dan te springen (en mama die een hartverzakking krijgt) Verder brabbelt hij er lekker op los en trekt gekke bekken naar mensen haha. Hij zegt vooral "papa" haha. Hij eet nog steeds niet erg goed maar daar hebben we ons bij neergelegd komt wel goed.

We hebben hele leuke kerstdagen gehad woensdag zijn we lekker naar Scheveningen geweest en lekker een strandwandeling gemaakt. (Foto's volgen nog)

Ik ga proberen een beetje meer te reageren!

Hele dikke knuffel
Esther en Thomas (bijna 17 maanden)

Hey meis!
Wat jammer van je dipje.. blij dat ie wat beter gaat.
Pittig soms he van die drukke kotertjes... energie kost het haha
Erg gave foto's van jullie samen! Leuk mooi kereltje!
Liefs Daan

(en heb je net gekrabbeld op hyves... maar ben daar altijd voorzichtig met het laten vallen van de naam jonge-gezinnen... anders gaan vreemden alle vertrouwelijkheden hier gezellig mee zitten lezen!)

Welkom terug hoor!
Doe het maar rustig aan, wij lopen hier niet weg hoor!

Mooie foto's en jullie kerstkaart was ook al zo'n mooie foto!

Gr. Marieke en een dikke knuffel van Lyanne

Begrijp ik hier nu goed dat mijn vriendje uit Spakenburg hier in Scheveningen is geweest? En hij is niet eens even naar mijn kerstboom komen kijken? Das niet eerlijk he mamma? Wanneer kom je weer dan? Ik kan nu ook bijna lopen, dus dan kunnen we lekker samen kattekwaad uithalen!

Mazzel!!

Fabio

Mijn mama had het nog tegen je gezegd! Maar jullie waren er niet! Mama heeft papa wel laten zien waar jullie ongeveer wonen! haha. Kom binnenkort wel een keer dan gaan we weer gezellig over het strand lopen want dat vond ik erg leuk!

HI5 vriend
Thomas

Hoi,

Fijn weer iets van je te horen hier!! Ik miste je al!!
maar eh,.. kon je het niet even zeggen als je Kay's sjaal en laarsjes wilde lenen

Blij dat jullie er weer zijn!

Esmé en kay

Terug
Bovenaan