Hoi hoi :)

Hey meiden,

Even voorstellen: Elain 28 jaar en ontzettend gelukkig en blij met ons 3de wondertje waarvan ik nu 10+1 week zwanger ben. Ik heb al 2 heerlijke boefjes van jongens waarvan de jongste nu 11 maanden is. Ik wens jullie allemaal een geweldige zwangerschap toe met heel veel positieve gevoelens zodat we "meneer onzekerheid" voorgoed de deur uit kunnen zetten ;)

Liefs Elain

Bedankt voor jullie berichtjes, lief dat jullie reageren :)

@ Kimmetje8 lopen we idd bijna gelijk, leuk :) wanneer ben je precies uitgerekend?

@jufG Het is nog steeds ontzettend bijzonder en het is even spannend en onzeker maar wat ze zeggen is zeker waar: elk zwangerschap is anders en geeft andere onzekerheden, dingen zoals een bloeding had ik nog nooit meegemaakt en bij dit zwangerschap gebeurt het dan opeens...gelukkig tot nu alles goed met ons kleintje!

Ik ben 8 december uitgerekend maar dit kan nog wijzigen. Heb met 7 weken al een echo gehad ivm eerdere miskraam en heb maandag de 2e echo, spannend! Maar dan kunnen ze beter zien hoe ver ik ben, dus ben heel benieuwd!
En wanneer ben jij uitgerekend?

Ik ben 8 december uitgerekend maar dit kan nog wijzigen. Heb met 7 weken al een echo gehad ivm eerdere miskraam en heb maandag de 2e echo, spannend! Maar dan kunnen ze beter zien hoe ver ik ben, dus ben heel benieuwd!
En wanneer ben jij uitgerekend?

Leuk! Ook zwanger van je derde! Gefeliciteerd!!
Ik heb al een dochter van 9 en een zoon van 6, zij zijn waanzinnig blij dat ze nog een broertje of zusje mogen krijgen!
Ik vind ook elke zwangerschap anders, maar deze helemaal....ben zooo moe en misselijk....
Dat had ik gelukkig bij de eerste twee niet.
Nog een paar weken volhouden, dan is de onzekerheid minder en hopelijk ook alle kwaaltjes de deur uit :)

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan