hoi hoi

hallo dames,

ik had mij eerder al voorgesteld, want ik had een vermoeden dat ik een februari mama kon wordne

7 maart uitgerekend

en 29 februari om 10.21 uur bevallen van een prachtige dochter!

de zwangerschap was een hel op het einde, naast tientallen hormonale klachten ook bekkeninstabiliteit, gebroken rib, gekneusde ribben en diverse virsussen en bacterieen als middenooronsteking en aangezichtsverlamming
daarom ben ik ook ingeleid en heb ik een prachtige snelle bevalling gehad. Alles heel helder meegekregen en ook veelal zelf geleid en in 2 persen was mijn dochter daar!
een prachtige dochter en helemaal gezond.
ik moet nog een lange weg om weer de oude te worden, nu in de 3e week weer een bacterie opgelopen, dezelfde keelinfectei die ik ook na mijn vorige bevalling had. 3e vloeibare dieet in 5 weken en word dat zo beu! wil gewoon kunnen eten.
maar verder gaat het echt stukken beter, kan weer een beetje lopen en zelf voor mijn meisje zorgen en mijn gezicht is al zeker 80% genezen onderhand. voor mijn oudste zorgen lukt nog niet maar ochtends doe ik het al zelf en dan komt de buuf haar ophalen en naar de opvang brengen

dit was in het kort mijn verhaal, omdat ik 9 maanden met de mamamaartjes gekletst heb ben ik daar veelal nog te vinden. Maar bij jullie is het al veel meer herkenning omdat jullie ook al zover zijn met de kleintjes, maar evne zien hoe dat loopt

groetjes Sabine alias Sweetwicca
 
zo pittige zwangerschap heb je gehad.
Hopelijk komt er snel een tijd voor je dat je weer goed voelt en optimaal van je twee kleintjes kan genieten.
 
Gefeliciteerd met je 2e dochter! Nu rustig herstellen en hopelijk gaat dat allemaal voorspoediger dan je zwangerschap!
Is er toch nog een een schrikkeldag kindje geboren! Ik was eigenlijk de 29ste uitgerekend, maar Vigo besloot om de 28ste te komen.
Heel veel sterkte en geluk met je meiden.
Liefs,
Mar
 
dank jullie wel, ik had al zo'n voorgevoel toen ik hoorde dat het dit jaar schrikkeljaar was, echt iets voor mij om op die dag te bevallen

ben zelf ook een februari kindje :-D die dag kwam ze niet maar de 23e kreeg ik wel een hele grote echo op mijn verjaardag, ze was ineens heel stil en bewoog niet meer dus ctg en echo. ergens deed ze het er gewoon om :-D

ik voel mij nu al zoveel beter en kan al zoveel meer genieten van mijn meiden, wij komen er wel weer!
 
Terug
Bovenaan