Hoi ik ben hier nieuw en zal me even voorstellen!!

A

Anoniem

Guest
Hallo..Ik ben miranda en ik ben 20 jaar..
Ik heb al bijna 2,5 jaar een relatie waarvan ik 1,5 jaar samenwoon!!
Nu willen men Vriend en ik dolgraag een kindje..Maar ja zijn wij niet te jong??
Tuurlijk aan de ene kant heb ik zoiets van wij willen het graag dus wat maakt het ook uit!!
Maar ik zou er heel graag mat jullie over hebben!!We laten ongeveer met 2 week de pil staan
Wat is jullie mening hierover??

Heeey..

Welkom op het forum hier!

Je moet zelf doen wat je het beste vind. Iedereen heeft altijd zijn mening klaar!
Ik vind dat je absoluut niet te jong bent, en als het goed zit tussen jou en je vriend gewoon doen!!!

Succes ermee!
Liefs, Maaike

Hallo maaike
dankjewel voor je reactie..
Ja et zit zeker heel erg goed tussen mij en men vriend!!
Maar ja het is natuurlijk niej zomaar een beslissing!!ik weet wel dat ik en men vriend het dolgraag willen maar ja om heel eerlijk te zijn ben ik best wel onzeker van hoe de buitenwereld zal reageren!!
groetjes Miranda

Jullie moeten gewoon doen wat jullie zelf willen! Een ander heeft altijd wel een mening klaar, maar dat moeten zij weten. Als jullie het echt heel graag willen dan doen jullie het toch. Iedereen is verschillend en denken anders over bepaalde dingen. Dat hou je toch!
Liefs Yvonne

dankjewel voor je reacte Yvonne!!
Ja je hebt helemaal gelijk!!tuurlijk ik weet ook wel dat er mensen bj zitten die je toch wel op je leeftijd veroordelen!!
Maar ja daar moet onze beslissing natuurlijk absoluut niet van afhangen!!
Ik ben blij dat ik dit hier kan bespreken!!!
Gr Miranda

Hai Yvonne,

Ik ben zelf 27 en heb dezelfde vraag als jou gesteld: ben ik niet te jong? Ik heb ontzettend veel reacties gehad en het komt erop neer dat je voor jzelf moet bepalen wanneer je er klaar voor bent. Bij mij in de vriendengroep is nog niemand met kinderen bezig behalve wij en dan denk je ook al snel dat je te jong bent... Aan de andere kant, altijd als ik mensen spreek die al kinderen hebben dan zeggen ze: Als ik had geweten dat het zo leuk is dan was ik er eerder aan begonnen...
Mijn huisarts zegt overigens dat een vrouwenlichaam rond haar 23e echt rijp is om kinderen te krijgen (want dan zou je iets meer levenservaring hebben en toch jong genoeg voor kinderen) maarja, wat weet hij er nu helemaal van ??? hahaha...

Suc6 en go for it!
 xx Es

Hoi Miranda.
Ik vind niet dat je te jong bent.
als je relatie goed is met je vriend en je staat allebei achter het besluit waarom niet?
Ik ben zelf 23 en ben net met de pil gestopt!
x

Dankjulliewel voor de reacties!!!
Het geeft me echt een beter gevoel...

Terug
Bovenaan