hoi ik ben nieuw hier en zal even wat over mijzelf vertellen

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben Vickske

en ik ben 29 jaar jong en mijn vriend is 32 jaar en we wonen al 7 jaar samen sinds deze maand zijn we bezig om papa en mama te worden. we zijn al een tijdje aan het nadenken over kinderen en ik wil het ook al een hele tijd heel graag maar het punt is dat ik nog geen vast contract heb op mijn werk (omdat ik verschillende keren van baan ben gewisseld) en omdat ik nog studeer en ik nog 1,5 jaar naar school "moet". maar de kriebels werden echt te groot en ik voelde mij niet echt gelukkig want ik wilde zo graag mama worden nu de beslissing echt vast staat voel ik me echt happy en gaan we er helemaal voor. ik ben al vanaf september gestopt met de nuvaring en ik hoop net als jullie allemaal heel snel zwanger te zijn. ik weet ongeveer wanneer mijn eisprong was en wij hebben die week dus ook hard geklust. ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen want ze zijn zo herkenbaar. zo heb ik ook het gevoel dat het raak is maar dat zal wel erg snel zijn de 1 ste ronde. maar ik voel me buik veel meer als anders, net of ik ongesteld moet worden en ik voel me soms een beetje beroerd. maar ik moet nog even afwachten rond 14 janauri kan ik een test doen, ik kan bijna niet wachten.

nou ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn en dat we elkaar dan weer vinden op het zwangerforum.

gr vickske
ps ik had op een site een schema gevonden die precies uitrekende wanneer je eisprong was en wanner je een test kon doen, ik zal die site even opzoeken en op het forum zetten.

welkom vickske!

ik ben hier ook nog maar net, maar kan je nu al zeggen dat het hier erg gezellig is. Veel te lezen en veel informatie als je het nodig hebt.

veel succes met klussen! helemaal niet erg om te doen toch??

groetjes Carina

jij ook welkom dan als je er ook nog maar net bent. het lijkt me ook erg gezellig. klussen is wel leuk maar het spontaan doen blijft toch wel leuker vind ik. maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

gr vickske

we hebben besloten het de eerste paar maanden gewoon te doen wanneer we zin hebben. Net als we met de pil deden.

Als we een half jaar verder zijn kunnen we altijd nog gaan temperaturen ed.
Daar vind ik het nu nog wat snel voor.

groetjes Carina

hoi

ja daar zit natuurlijk ook wel wat in, als je toch het gevoel hebt dat je tijd zat hebt is dat wel een beter strategie denk ik. we zullen zie hoe het loopt?
eens zullen we beide wel zwanger zijn toch en daar moeten we maar vanuit gaan

groetjes vickske

Terug
Bovenaan