Hoi, ik ben nieuw hier!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben hier nieuw. Ik lees al ongeveer 2 weken mee en dacht laat ik me dan toch maar aanmelden, zodat ik af en toe iets kan vragen of kan reageren. Ik vind het leuk om met jullie mee te lezen, want zo leer ik nog eens iets en het is erg fijn om te lezen dat jullie vaak dezelfde dingen voelen en denken.

Ik ben sil, geboren in 1982 dus 23 jaar. Mijn man en ik zijn aan het "klussen"(zoals jullie dat noemen) voor ons 1e kindje. We zitten in ronde 4 en mijn NOD is 17 feb.

groetjes Sil1982

hai

welkom hier op dit forum.

je kunt alles vragen wat je maar wilt!

Liefs wen

ja ook namens mij, had ik net ook al in getypt maar kwam er niet op.

dus wees welkom, en hopen dat jullie gauw in verwachting zijn

liefs wilma23

hai
welkom op het forum en ik hoop dat je snel een klein moppie mag verwachten
groetjes jook

Hoi

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!

Ik hoop natuurlijk ook voor jullie dat jullie heeeeeel snel zwanger mogen zijn!!!
Ik duim voor ons allemaal!!
Maar ik probeer er van de andere kant ook niet te veel mee bezich te zijn, want ze zeggen dat het dan niet makkelijk lukt, maar dat is oooooooooooo zo moeilijk!! Hebben jullie dat nou ook?

Groetjes Sil

He Sil

Welkom! Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ja ik vind het ook zo vreselijk moeilijk om er niet mee bezig te zijn, dat lukt me ongeveer 1,5 week per maand: de weer dat je ongi bent en het nog geen zin heeft om te klussen. maar daarna voel ik van alles in mijn lichaam en haal ik me van alles in mijn hoofd.

Succes dus maar.

Liefs Carina

Hey (bijna) naamgenoot,

Welkom op het forum. Hoop voor jou dat je ook snel zwanger zal raken.

Veel plezier en succes!

Liefs,

Sil (ook geboren in 1982)

Terug
Bovenaan