Hoi Ik ben nieuw hier.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen.
Ik ben 27 jaar en woon in Limburg.

In mei ben ik voor het eerst zwanger geworden, maar helaas het ging mis.
Toen ik de eerste keer bij de ver. kwam was op de echo te zien dat het vruchtje i.p.v 9 weken, 5,5 week was, dit klopte niet.
Twee dagen later begonnen de bloedingen en 2 weken later ben ik toen eindelijk gecurreteerd.

2 aug. was ik weer voor het eerst ong. nu ben ik er zelf volop mee bezig, hopen dat ik weer heel snel zwanger zal worden. Ik weet dat ik het de tijd moet geven, maar het is net alsof ik nu nergens anders aan kan denken. Wie heeft dit ook?

Groetjes

Hey hallo,
Ik ben ook nieuw hier, erg leuk om alle verhalen te lezen.
Spannend nu je net weer bent begonnen, helemaal na zo'n nare ervaring.
Wij zijn ook net begonnen ronde één, dus afwachten maar!
Groetjes

Hoi Mikkie,

Ik ben Ryanne, 26 jaar.

Ik ben afgelopen juni gestopt met de pil, 24 juni ongesteld geworden en daarna zijn we er meteen voor gegaan. Eerst lekker 2 weken op vakantie geweest. Na de vakantie kwam mijn ongesteldheid maar niet, maar testen bleven negatief. Ik kreeg een bloeding, maar dat was niks. 2 dagen, een heel klein beetje. Dat is niks voor mij.

Vrijdag 1 augustus weer een keer getest, ik dacht dat er een heel vaag 2e streepje stond, maar zo vaag dat ik het eigenlijk niet geloofde. Dinsdag de 5e werd ik naar mijn idee ongesteld. Op donderdag de 7e weer getest en die was positief. ik had getest omdat ik me zo raar voelde tijdens het ongesteld zijn.... en ja hoor dus positief.

Omdat ik bloed verloor dokter gebeld, die zei wacht het weekend maar af..... Maandag weer de dokter gebeld, nog steeds afwachten. Dinsdag naar een verloskundige gebeld, kon dinsdag de 19e terecht. Het weekend voor de 19e werd het bloedverlies veel erger en ook met donkere stukjes slijm(sorry). Mijn gevoel zei al dat het fout was. Bij de verloskundige was al niks meer te zien. Wel dat er nog bloed in de baarmoeder zat, maar verder geen vruchtje of vruchtzakje meer..... :-(

Dus ik denk dat ik ongeveer 6 weken zwanger was. Balen. We hebben samen besloten om het nu even rustig aan te doen. We 'klussen' gewoon wanneer we zin hebben. Ik ga niet eerst persee een ongesteldheid afwachten. Dat hoefde ook niet van de verloskundige. En nu na 2,5 weken bloed te hebben verloren is het eindelijk over... al dat gesleep met maandverband en tampons, had er echt genoeg van.

Dit is dus mijn verhaal. Ik hoop dat er snel een positiever verhaal komt! En uiteraard voor jou ook!!!

Vraagje: hoe land duurde het na je miskraam dat je ongesteldheid weer op gang kwam?

Liefs
Ry

Hoi Hoi,

Ik ben ook nog niet zolang hier aanwezig. Ik vind het vooral fijn om verhalen te lezen, dan weet ik dat ik het niet alleen heel spannend en eng vind. Wat erg dat je een miskraam hebt gekregen, wat zal het een teleurstelling zijn geweest. ik hoop voor je dat het zwanger raken, nu ook weer snel gaat lukken.

Mijn vriend (27) en ik (26) zijn sinds kort bezig om hopelijk een kindje te krijgen. We zitten nu in ronde 2 een mijn nod is 17 september. Ik heb het op dit moment best druk, mijn vader is namelijk al een tijdje erg ziek, al gaat het nu met stapjes vooruit. Dus ik heb nu wel zoiets van we zien wel wat er gebeurd, ga niet speciaal heel veel vrijen op speciale dagen, als zou ik dat diep in mijn hart wel willen een kind is bij ons zo welkom op dit moment en ik kan zelf ook wel weer eens iets positiefs gebruiken.

Ik kan op dit moment ook echt nergens anders aan denken dan baysokjes, kinderwagens, heb al 300x over een kinderkamer gedroomd. Ik word er echt gek van...

Liefs mij

Hoi Mamellse, BenB en Ryanne,

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie binnenkort goed nieuws hebben!

BenB Wat erg van je vader, dat is dan inderdaad een dubbel gevoel.

Ryanne ik ben gecurreteerd en daarom moest ik wel 1 keer ong. worden voordat we het weer mochten proberen.
Ik was de vorige keer ook meteen de eerste keer zwanger, dan ben je zo blij en dan valt dat zo tegen!
Bij mij zaten er 21 dagen tussen mijn curretage en de laatste keer ong. Ik moet dit weekend weer ong worden.
Dus ik vind het nu wel weer spannend worden.

Groetjes en veel succes allemaal!

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier. Inderdaad erg leuk om alle verhalen te lezen. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Linda Pruisscher en ik ben 23 jaar.
Wij zijn nog maar net aan het " klussen" zoals jullie het zo mooi noemen. Ik ben begin augustus gestopt met de pil en de 13e nog ongesteld geweest. Ik vind het nu al allemaal spannend laat staan iedereen die al zo lang probeert om zwanger te worden. Ik wens iedereen heel veel geluk.

Groetjes Linda

quote: mamaIlse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2008 21:33:27'));

Hey hallo,
Ik ben ook nieuw hier, erg leuk om alle verhalen te lezen.
Spannend nu je net weer bent begonnen, helemaal na zo'n nare ervaring.
Wij zijn ook net begonnen ronde één, dus afwachten maar!
Groetjes

Heel veel succes voor jullie. Ook wij zitten in ronde 1, ook hier afwachten!

Groetjes Linda

Hé ladies,

Hier nog eentje in de eerste ronde! Houdt 't jullie ook de hele dag bezig? Pfff ... soms heb ik 't idee dat ik mn vriend er gek mee maak haha. Maar super om alle verhalen te lezen  Laten we hopen zo min mogelijk rondes mee te mogen maken en dat  't maar een vruchtbare tijd mag worden!

Groetjes,
Wish

Terug
Bovenaan