hoi ik ben nieuw!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
ik ben sinds kort op deze site.
Ik ben moeder van 2 kids 5 en 4 jaar. 2 week voor ik bevallen moest van de jongste is hun vader verongelukt. Tijdens de beide zwangerschappen had ik hyperemesis gravidarum.( bijna elk kwartier overgeven en uitdrogen. res. ziekenhuis opname)
maar,,,, Ik ben nu alweer bijna   3 jaar gelukkig getrouwd, en wij willen heel graag samen een kindje. 25 maart hoop ik niet ong. te worden!   Zodra ik zwanger zou zijn   ga ik in overleg met de gynacoloog prednison slikken voor de hyperemesis. wij zijn bezig met de 2de ronde.
ik wil voor iedereen duimen en leef met jullie mee!
groetjes

Hoi,

Welkom op het forum.

Jeetje zeg, dat is niet niks....maar fijn dat het nu weer goed gaat.

Ik zit nu in ronde 3 en mijn NOD is 29 maart....

Veel plezier op dit forum

Groetjes Cindy

Hoi welkom

Jeetje zeg ik weet niet wat ik moet zeggen

wat verschrikkelijk

echt jeetje zeg

Gelukkig idd dat je nu weer gelukkig getrouwd bent

maar jeetje wat een zware tijd zeg

Ik zal voor je duimen

groetjes natasja

Hi Tamara,

Wat jij hebt meegemaakt is echt vreselijk. Hoe je daar doorheen komt.......?
Wat fijn dat je nu weer een lieve man hebt en samen voor een nieuwe toekomst gaat.

Welkom op dit forum. Ik ben er zelf ook nog maar net, maar het is echt super gezellig hier. Iedereen is zo aardig voor elkaar.

groetjes B

Hoi Tamara,

Welkom op dit forum! Ik ben 27 jaar en zit nu in ronde 7 voor mijn eerste kindje. Mijn NOD is  4 april, dus ik moet nog 'even' geduld hebben voor ik weet of het gelukt is.

Wat verschrikkelijk zeg wat jij hebt meegemaakt. Daar zijn geen woorden voor.
Maar gelukkig heb je een nieuwe liefde gevonden.
Wat moedig ook dat je een nieuwe zwangerschap aandurft nadat je zo'n moeilijke zwangerschap hebt gehad. Mijn tante had ook dat syndroom maar zij durft niet meer.

Dus als je je hart wilt luchten horen we het wel!

Groetjes,
Esprit

Ha Tamara,

Wat ben jij een bikkel zeg! Het is niet niks wat je hebt meegemaakt! Ben blij te horen dat je er weer aardig bovenop bent gekomen! En stoer dat je een nieuwe zwangerschap aandurft. Ik duim voor je, alle goeds voor jou gezin!
Ik ben in januari gestopt met de pil, zit in ronde 3, 25 jaar, voor ons eerste kiddie.
Veel plezier hier op het forum, ik ben heel blij hier te zijn. Het is gezellig en iedereen leeft mee met elkaar.
Groetjes J

Hoi Tamara..................

Welkom op dit forum. Zo zeg, wat jij niet allemal mee gemaakt hebt. Dat slaat in als een bom.
Ben  ontzettend blij, dat het nu weer goed met je gaat.
Ook dapper van je dat je weer aan een nieuwe zwangerschap durft te beginnen. Maar eigenlijk ook heel mooi!
Heel veel geluk en ik duim ook voor jullie!

Als je vragen hebt of je wil gewoon even iets kwijt, kan allemaal. Er is altijd wel iemand die reageert. Ik heb er zelf heel veel aan.

Groetjes, SUUS

(35 jaar, 3e ronde, eerste kindje)

Terug
Bovenaan