Hoi, ik ben nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!

Ik ben hier nieuw...
Ik ben 33 jaar oud en sinds half december gestopt met de pil.
Sinds die tijd wordt ik tot nu toe om de 22 dagen ongesteld... Gisteren weer in eens ongesteld geworden.
Ik hoop dat het een beetje op orde komt nog. Ik zal het even de tijd moeten geven.

wat ik me nog af vroeg.
Moet ik rekening houden met wat ik eet en vooral drink ;-) Mag ik nog alcohol drinken?
Ik neem fem natal van Davitomon , is dat het beste wat ik kan slikken?

Ik moet nog heel veel leren.... en ik lees hier heel veel mee.
Als jullie tips hebben hoor ik ze graag!

groetjes!

Welkom hier

Leuk zeg weer een nieuwe erbij.

Wat alcohol betreft weet ik niet want ik drink zelf niks. Nou ja geen alcohol dan he?

Ik denk persoonlijk dat je het beter kan laten staan.

Ik slik zelf foliumzuur van de etos.

Sterke met het zwanger raken.

Liefs wen

Hoi,
Welkom!
Zolang je niet zwanger bent, kun en mag je gewoon eten en drinken wat je normaal
ook doet. Als je zwanger bent is er pas na 6 weken een verbinding tussen jouw
bloedbaan en die van je kleintje. Dan moet je gaan uitkijken.
Succes met zwangerworden
Groetjes Melanie

Hoe kom je daarbij? waarom zeggen verloskundigen en artsen dan dat je foliumzuur moet slikken, ( juist als je nét zwanger bent) en geen leverprodukten ivm teveel vit. A, geen rauw vlees, geen rauwe melkse kaas ed? En alcohol bevordert een abortus! Nooit doen dus! Op de site van voorlichting voor de voeding staat allemaal wat mag en wat niet.

quote: maan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 14:44:43'));

Hoe kom je daarbij? waarom zeggen verloskundigen en artsen dan dat je foliumzuur moet slikken, ( juist als je nét zwanger bent) en geen leverprodukten ivm teveel vit. A, geen rauw vlees, geen rauwe melkse kaas ed? En alcohol bevordert een abortus! Nooit doen dus! Op de site van voorlichting voor de voeding staat allemaal wat mag en wat niet.

hoi maan
ja ik slik nu ook sinds 2 weken foliumzuur omdat me dat is aangeraden, omdat ik ook 6 jaar lang de pil hebt geslikt. ze zeggen ook eerst 4 weken foliumzuur slikken en dan pas vrijen, en als je zwanger bent moet het ook nog eens 10 weken blijven slikken voor de ontwikkeling voor het kindje. dat zouden ze wel niet voor niks zeggen.

groetjes patricia

Terug
Bovenaan