Hoi, ik ben nieuw.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben sinds vandaag nieuw, en wil graag mee praten met jullie. Ik vind het echt super om de verhalen samen te delen over zwangerschap. Ik ben zelf nu gestopt met de pil en ben vandaag ook begonnen met foliumzuur. Ik ben benieuwd wanneer ik zwanger raak en hoeveel rondes ik te gaan heb. Alleen maak ik me een beetje zorgen over de bevalling, misschien moet ik daar nog niet over nadenken...eerst maar zwanger worden!!
Ik wens de andere meiden heel veel succes met het zwanger worden!

liefs, minou

Hoi Minou, welkom! Ben hier zelf ook pas een week of 2 aan het lezen en af en toe reageren. Leer wel veel van iedereen en merk dat je echt gaat meeleven met elkaar. Ik zit nu in ronde 2 voor ons 2e kindje. Hopelijk worden we allemaal snel zwanger!!
Groetjes, Patricia

Hoi Minou,

Welkom hier! Ik hoop ook dat je snel zwanger zult zijn!
De bevalling is idd nog heeeeeel ver weg hoor! Nog niks om je druk over te maken. Ik kan je alleen aanraden om met een zwangerschapscursus mee te doen als je zwanger bent. Zal een hoop zorgen van je wegnemen en dan ben een zover het kan een beetje voorbereid. Luister niet teveel naar allerlei horrorverhalen. Daar heb je echt nix aan hoor! Iedere bevalling is anders.
Ik heb zelf een topbevalling gehad van de eerste; Lekker thuis en duurde in totaal maar 3 uur. Geen beschadigingen ,niks! Zo kan het dus ook!

Nou maak je er nog maar niet druk over en geniet ervan als het zover is!

Groetjes,
mama2004
6 wk zwanger van de 2e ( lees hier nog vaak mee vandaar!)

Hallo,

Bedankt voor jullie snelle lieve berichtjes. Patricia, ik hoop dat jij ook snel een plusje zult zien  op de test( hou me op de hoogte). en mama2004 ook veel succes in de zwangerschap, hopelijk gaat alles goed. Je hebt wel gelijk, ik moet me inderdaad niet zo bezig houden met debevalling. Aangezien dat jij echt een topbevalling hebt gehad. Ik heb vandaag m'n laatste ongi-dag of eigelijk gisteren dus kan het vanvandaag bij gaan houden.Gek he, ineens die pil niet mee slikken....
Als het zover is, horen jullie het!!

groetjes,minou

Hoi Minou,
Ik ben Charlie, 28 jaar.
Ik kom hier ook nog maar kort, Ik heb zelf twee kinderen, twee meiden 1 van bijna 3 en 1 van net 1. Wij willen nog heel graag een derde kindje en zijn sinds 30-12-2005 weer begonnen met klussen. Van de eerste twee ben ik meteen aangeteld nu zit ik in ronde twee, ben gisteren ongi geworden.
Ik heb over alle twee de bevallingen niets te klagen. Ging vlot en persen 1 keer aanzetten en ze waren er al. Maar ik weet ook dat sommige toekomstige moeders een pijnlijkere bevalling hebben. Je moet maar denken: Een kind krijg je niet voor niets en pijn doet het toch. Deze motto hielp mij goed.

Succes en inderdaad hopelijk zijn we zo zwanger.

Klussen Maar he!!
Liefs Charlie

He minou,

Zelf ben ik ook nog maar een paar dagen op het forum, zal me even voorstellen:
Ik ben Carina, 25 jaar en inmiddels in ronde vijf.

Mijn lichaam geeft allerlei tekenen deze keer, maar durf niet te hopen. NOD op 4 februari, afwachten dus.

hoeveelste ronde zit jij?

Groeten Carina

Hoi carina,

ik ben zelf ook 25 jaar, en zit nu nog in ronde 1, ben net gestopt met de pil. dus ik krijg eigenlijk pas duidelijkheid over 4 weken als ik ogi moet worden.
Jeetje, in ronde 5 al?? hou de  moed erin meid!!  niet teveel ermee bezig zijn, en gewoon leuke dingen doen.  

liefs minou  

Hoi Minou, en alle andere dames.

Ik ga begin maart stoppen met de pil, maar was zo benieuwd naar verhalen van jullie die ook bezig zijn en misschien zelfs al zwanger zijn!!
Zelf wilde ik vorig jaar al stoppen alleen vriend lief was er nog niet echt aan toe. Nu is t dan zover, begin maart stoppen. Het lijkt me zo gaaf om een kleine te maken en te krijgen. Klussen is altijd leuk, toch???
Voor een iedereen een dikke  en maar hopen dat het allemaal goed komt. Was t maar al maart, .

Liefs Blondje24

Terug
Bovenaan