hoi ik ben nieuw

Hallo allemaal.

Ik zie net dat er een forum hier is voor mama's die zijn uitgerekend in Februari 2010
Ik heb al een dochter van 3 jaar en ook daar ben ik ook actief aan het schrijven geweest bij het forum.
Leuk om dingen te kunnen delen met elkaar.
Ik ben op 3 februari uitgerekend. En ik voel me op wat bekken en rugklachten na prima.
We hebben de 20 weken echo gehad, en alles was goed.
En tot in tegenstelling met mijn 1e zwangerschap, weten we nu wat we krijgen.
Een jongetje!
nou ik ben benieuwd naar de rest van de ervaringen en verhalen van iedereen hier..
tot horens

groetjes sandra
mama van annique en ...?

Hallo Sandra,

Ik ben 25 februarie uitgeteld, en is ook onze 2de...onze dochter word a.s donderdag 4 jaar.
De 20 weken echo was erg mooi om te zien, echt ongeloofelijk wat ze allemaal kunnen zien he??
Wij wilden niet weten wat het gaat worden, maar ben wel erg benieuwd.
Ik heb ook last van mijn onderrug, en straalt uit mijn billen in.....
Verder mag ik niet klagen.

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

Welkom hier!
Ik vind het ook leuk om iedereens ervaring te lezen alleen is dit niet zo'n heel actief forum. Mijn zoontje is van het forum zomer 2007 en die is heel erg actief! maar ja misschien komt het nog, nadat het forum veranderd is zijn er een hoop mensen weggegaan.

Ja de 20 weken echo is geweldig he ik vond het ook zo mooi! nadat alle goed nagekeken was wilde ik weten wat het wordt en het is een meid!

ik ben nu 24 weken zwanger ben 11 feb uitgerekend en alles gaat goed. Ik ben erg moe kan hele dagen slapen.. soms wat harde buiken maar ik mag niet klagen. Omdat ik heel erg slank ben voel ik elke beweging van die kleine opzich geweldig natuurlijk maar soms lastig ivm zenuwen enz die in de weg liggen dan wordt ik ineens duizelig en misselijk krijg een heel naar gevoel en dat duurt 1 minuut ongeveer en dan ligt ze weer goed haahaha lekkere wiebelkont dus!

groetjes!

Marielle

aah leuk joh
het forum waar ik op schreef zomer 2006 is ook erg actief..
al moet ik wel zeggen dat het idd na de verhuizing wel anders is geworden.
ik vind het erg leuk om ervaringen en verhalen van anderen te lezen.
sommige dingen zijn zo herkenbaar!
mijn 20 weken echo was ook helemaal goed... althans je krijgt natuurlijk noooit 100% de garantie.. maar er kwamen in elk geval geen gekke dingen uit.
ik heb ook steeds meer last van de bewegingen van de kleine.. ( welja last?? het is een geweldig gevoel uiteraard!!) maar soms heb je een plek dat je denkt.. uh niet daar, dat doet pijn... hihi
maar ja dat heb ik er wel voor over allemaal.. voor we het weten is het voorbij en hebben we het in onze armen..

Terug
Bovenaan