Hoi ik ben ........

Hoi allemaal!

Ik ben bijna 10 weekjes zwanger en op 1 juli uitgerekend. Ik voel me al behoorlijk zwanger.. had ik met de eerste geen last van. De wc is tegenwoordig m'n beste vriend bleghhh nu maar hopen dat dat dan echt met een paar weken minder zal zijn.

M'n dochter is inmiddels bijna 5 jaar. Ik was ontzettend jong toen ik haar kreeg. 17 om precies te zijn, en al 16 weken zwanger toen ik er pas achter kwam. Ingewikkeld verhaal. Maar al met al een hele moeilijke tijd geweest. Inmiddels hebben we samen en leuke toekomst opgebouwd, nog 2 diploma's behaald, een leuke vaste baan, een huis en een hele leuke kerel erbij. Oftewel klaar voor de 2e. Eind september zijn we gestopt met de pil en wonder boven wonder is het in 1x raak geweest.

De eerste echo zag er goed uit! 9 December gaan we voor de 2e echo. Ben heel erg benieuwd.

Ik blijf dit forum lekker volgen dus we spreken elkaar hier vast nog wel vaker.

Hoi Joyce!

Gefeliciteerd :) we spreken elkaar waarschijnlijk wel vaker want ook ik zal vanaf nu alles blijven volgen.

Zelf ben ik 25 juli uitgerekend...

Groetjes Anne

Hoi Joyce,

Gefeliciteerd en welkom hier!

Moet een heavy start voor je zijn geweest bij je dochter, nu zul je het allemaal wel heel anders ervaren. Petje af hoe je toch verder hebt geknokt, een sterke mama!

Liefs grote broer

Hey Joyce

Gefeliciteerd!! en welkom. Phoe wat stoer van je dat je je leven zo krachtig hebt opgepakt.
Je zult deze zwangerschap vast heel anders gaan beleven en ervaren. Hoe dan ook genieten!!!
(uhhh alleen dan niet op de wc helaas)

liefs Renaat

Hoi Joyse,

gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je zal het nu allemaal veel bewuster gaan ervaren denk ik. Dat heb ik zelf ook nu met m'n tweede, je weet een beetje waar je naartoe leeft, ja toch!!

Tot schrijfs,

Hoi!

Van harte gefeliciteerd en welkom hier!
Wat een bijzonder verhaal heb je, ik heb echt bewondering voor je!
Geniet van je zwangerschap en kom lekker met ons meekletsen!

liefs, liedje

hoihoi een bijzondere verhaal meid! Heel goed van jullie dat jullie goed terecht gekomen zijn... zal best ff zwaar geweest zijn! en natuurlijk nu weer gefeliciteerd met je zwangerschap! superleuk!

groetjes

Terug
Bovenaan