hoi inge en de rest van de meiden

hoi inge en de rest van de meiden

fijn dat hetvruchtzakje eruit is gekomen, dan hoef je tenminste niet voor een curretegae naar het ziekenhuis. Is het bloeden ook verder gestopt? ik denk dat je deze maand er even achter moet komen wanner je cyclus weer is opgestart voordat je verder kan met de iui. maar goed na mijn miskraam zaten volgens mj 5 weken, maar bij andere is het korter of langer. in iedergeval hoop ik dat het vor jou weer snel op orde is. en inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Wij gaan morgen naar de fertiliteitsarts, ik wil vragen als er een wachtlijst is of ik er op kan komen met het idee dat we tot mei nog zlef willen proberen en dan met iui aan de slag gaan. Namelijk ip zou de verkleving die in december is verwijderd hebben gezorgd voor de belemmering dus daar gaan we vanuit. Ik weet ook dat het zieknhuis stress met zich meebrengt vor mij, dat natuurlijk de kans op ook verkleint, vandaar deze keuze. Mijn man wil het ook graag op deze mnaier, en tja je moet er tocg smaen achter staan. Vandaag is de dag voor het klussen (tja ben maar weer aan de testen geslagen), dus we gaan er weer voor!

lieve meiden soms zie je het misschien echt helemaal niet meer zitten, geef je zelf ook even tijd voor dit verdriet, maar probeer dan toch weer vooruit te kijken en vertrouwen te hebben. Hoe meer vertrouwen in jezelf hoe groter de kans is dat het toch gaat lukken, tenminste daar geloof ik wel in.ik weet het is ook frustrerend als je niet weet wanneer en hoe en of, maar heb vertrouwen!

liefs simone

Hoi Simone,

Bedankt voor je berichtje! Fijn he dat we elkaar hier zo op kunnen beuren.
Goed idee van die wachtlijst. Zo heb je nog even de rust om het zelf te proberen maar heb je toch het idee dat je tenminste iets doet. Als dit de manier is waardoor jullie rust krijgen dan is dit perfect natuurlijk. Je hoort heel vaak dat mensen dan vlak voor de eerste behandeling zwanger bleken doordat ze rust kregen. Bij ons was dit gekgenoeg ook het geval. Helaas is het een miskraam geworden maar toch!

Veel succes!!
x inge

Terug
Bovenaan