Hoi Inge patries jackje esther en alle andere meiden.

He he het si me eindelijk gelukt om inteloggen,
Ik baalde zo dat ik er niet meer kon komen maar het is me eindelijk gelukt.
Hoe gaat het met jullie meiden.

Ik wilde ff zeggen ik ben vandaag naar de gyn geweest omdat ik nu dus 7 wekne zwanger ben.
We zagen 2 hatjes kloppenSUPER!!!!!!!!!!!

MEIDEN IK KRIJG EEN TWEELING BEN SUPER BLIJ!!!!!!!
Ik moest dit ff kwijt aan jullie omdat we toch heel wat met elkaar hebben gedeeld.
Ik hoop dat jullie ons snel mogen volgen dikke kus NIEM

Hoi rozemarijn

We zijn zwanger geworden doormiddel vna Clomid pillen bij de 6kuur is het eindelijk gelukt.
Heb er al zo lang op gewacht en dan mag ik nu gaan genieten van twee kleintjes..
SUPER ben echt zo blij

Heee Niem,

Wat een fantastisch nieuws, wat moeten jullie dolgelukkig zijn.

En wat een verrassing zeg dat je ook nog zwanger bent van een tweeling.

Liefs Mick

Lieve lieve lieve Niem,

AAHHHHH een tweeling. GEWELDIG!!!!!!! Jeetje ben super super super blij voor jullie en ook wel een beetje stinkend jaloers, maar dat zullen we allemaal wel zijn hier. Leuk man, alles in tweevoud kopen. Ik hoop voor jullie dat jullie een lekker groot huis hebben voor al die spullen.

Wat moeten jullie super gelukkig zijn. Beseffen jullie al een beetje dat jullie pappa & mamma gaan worden of zitten jullie nog in de wen fase. Hoe voel je je. Heb je al last van typische zwangerschapskwaaltjes of nog niet. Toen mijn zusje 7 wkn zwanger was rook ze op een kilometer afstand dat ze bietjes in de koelkast had liggen.

Meisje geniet ervan! De tijd vliegt voorbij en die wijsheid heb ik van mijn kleine zusje. Ze is nu 6 en halve maand zwanger en vraagt zich af waar die tijd gebleven is.

Dikke knuffels
patricia

Hoi niem,

AAAAAH wat gaaf dat je zwanger bent, echt super!!! En dan nog wel van een tweeling echt leuk
Geniet ervan...en hopelijk besmet je ons met het zwangerschapsvirus

gr
Jackje

Terug
Bovenaan