Ha Chili,
Wat leuk, een berichtje van jou voor mij! Ja, klopt, ik heb wel af en toe gelezen, maar niet geschreven. Eigenlijk vooral omdat ik me zo rot voelde, gewoon geen puf om te schrijven. Ik ben op 25 juni weer naar mijn acupunctuurmannetje geweest, en sindsdien voel ik me veel beter. Minder twijfels ook.
Meteen de volgende dag had ik mijn eisprong en die hebben we gelijk geconsumeerd, zal ik maar zeggen. Eigenlijk dacht ik dat ik 'm al gehad had, en had deze ronde al opgegeven.
Maar wat denk je? Ik heb sterk het gevoel dat het deze keer raak is... Sinds gisteren ben ik misselijk, en niet zo'n beetje ook. Ook mijn smaak is helemaal veranderd. En mijn borsten doen zooooo zeer! Dat had ik andere rondes ook, maar nu is het anders. Er zit een soort tinteling bij. En een week na mijn eisprong misselijk, dat had ik bij mijn zoontje ook...
Dus ik ben deze keer nog zenuwachtiger dan anders!!! 10 juli mijn NOD, dus nog zeker een week nagelbijten. Ik hoop zo dat het geen vals alarm is...
En jij? Jij hebt 'm 14 juli, uit mijn hoofd, toch? Hoe schat je de kansen deze keer?