hoi Inge

Hoi Inge,

Had al een tijdje niks meer van je vernomen!

Heb enige tijd terug nog een berichtje aan je getypt was benieuwd hoe het met je ging/gaat?

Dus bij deze: Hoe is het nu met je al weer wat beter?

Groetjes: Chili
 
Ha Chili,

Wat leuk, een berichtje van jou voor mij! Ja, klopt, ik heb wel af en toe gelezen, maar niet geschreven. Eigenlijk vooral omdat ik me zo rot voelde, gewoon geen puf om te schrijven. Ik ben op 25 juni weer naar mijn acupunctuurmannetje geweest, en sindsdien voel ik me veel beter. Minder twijfels ook.

Meteen de volgende dag had ik mijn eisprong en die hebben we gelijk geconsumeerd, zal ik maar zeggen. Eigenlijk dacht ik dat ik 'm al gehad had, en had deze ronde al opgegeven.

Maar wat denk je? Ik heb sterk het gevoel dat het deze keer raak is... Sinds gisteren ben ik misselijk, en niet zo'n beetje ook. Ook mijn smaak is helemaal veranderd. En mijn borsten doen zooooo zeer! Dat had ik andere rondes ook, maar nu is het anders. Er zit een soort tinteling bij. En een week na mijn eisprong misselijk, dat had ik bij mijn zoontje ook...

Dus ik ben deze keer nog zenuwachtiger dan anders!!! 10 juli mijn NOD, dus nog zeker een week nagelbijten. Ik hoop zo dat het geen vals alarm is...

En jij? Jij hebt 'm 14 juli, uit mijn hoofd, toch? Hoe schat je de kansen deze keer?
 
Hoi Inge,

Wat leuk om weer eens iets van je te horen en gelukkig gaat het nu goed met je!

Echt superrrrr spannend als ik dit zo lees en 10 juli al dat is zo!! apart he dat de symptomen hetzelfde zijn als anders maar dat je je toch anders voelt en ... die misselijkheid net als bij je zoontje... grappig nou zou je bijna denken dat kan maar 1 ding betekenen!!

Ik hoop het zo voor je, balen dat ik dus niet weet of dat het echt zo is want ik ga as woensdagnacht op vakantie en ben dan pas de 18e terug dus moet ik al die tijd maar raden wat het nu is geworden!!

Ik ben zo benieuwd naar alle gebeurtenissen van iedereen als ik op vakantie ben ik heb bijna geen tijd om op vakantie te gaan, als ik terug kom dan kan ik van die 11 dagen, niet lezen noooooit meer alles in halen ben ik bang want als je ziet wat er per dag bij komt aan berichtjes maar ga toch een poging ondernemen hoor!!!

Misschien als ik het echt niet meer kan houden dat ik dan in Griekenland een internet cafe ga zoeken? zal mijn man leuk vinden hahah, maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk om bij thuiskomst die koffers in de gang te gooien en de computer aan te zetten en dan.....

Ik hoop dat ik veel goede berichten mag lezen, jou en van de andere, en misschien die van mij aan jou/ jullie kan doorgeven.

Ik heb echt geen idee ik hoop van wel en de mogelijkheid is aanwezig maar tot nu toe nog geen klachten helemaal niks!!

Ik heb de afgelopen week best een pittige griep en een zeer heftige verkoudheid gehad en dacht dat mijn eisprong woensdag op dag 14 was zoals de laatste 2x maar door die ovulatietesten kwam ik erachter dat hij al eerder moet zijn geweest want ik het tot vandaag toe getest maar de streep werd van zeer minimaal tot vanochtend niks meer, maar omdat ik vorig weekend last kreeg van dat vruchtbare slijm, vond het toen vroeg
als je van die woensdag uit ging) maar heb toen toch zondag 27 juni geklust dus dit zou dan de dag geweest moeten zijn en verder nog op die woensdag de 1e juli geklust maar dat is denk ik te laat geweest ??? maar ja zoals je leest kan het alle 2 de kanten op!!
ben zo benieuwd die 14 e juli!!!!

maar eerst jij de 10e!
Kun je niet de 8e juli testen hihih dan weet ik het lekker voor de vakantie???

groetjes Chili

 
Terug
Bovenaan